Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:16:16 GMT

آمار کرونا در ایران| فوت ۱۰۳ نفر در شبانه‌روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۱۵۶۲

آمار کرونا در ایران| فوت ۱۰۳ نفر در شبانه‌روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 27 آبان 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5 هزار و 882 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 862 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 63 هزار و 775 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 103 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 128 هزار و 634 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون 5 میلیون 746 هزار و 487 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

3439 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 37 میلیون و 468 هزار و 72 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 26 شهر کشور در وضعیت قرمز، 87 شهر در وضعیت نارنجی، 222 شهر در وضعیت زرد و 113 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تاکنون 56 میلیون و 282 هزار و 22 نفر دوز اول، 43 میلیون و 783 هزار و 20 نفر دوز دوم و 683 هزار و 188 نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 100 میلیون و 748 هزار و 230 دوز رسید.

در شبانه‌روز گذشته 573 هزار و 393 دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اروپا مرکز جهانی شیوع کرونا؛ افزایش مبتلایان اتریش را به قرنطینه کشانداحتمال تزریق دوز سوم واکسن کرونا به همه افراد در سال 1401هنوز سویه جدیدی از کرونا در کشور گزارش نشده است/ ماجرای صدور کارت تقلبی واکسن کرونا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شبانه روز گذشته واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار طلاق در کردستان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان از کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در سال گذشته در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهادر اسدی پیش‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کاهش 2 درصدی آمار طلاق در سال گذشته در کردستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام آمار سازمان ثبت احوال از 5310 مورد طلاق سال 1401 در استان به 5205 مورد در سال 1402 کاهش یافته است. 

وی افزود: افزایش طلاق در جامعه آسیب‌های دیگری از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و گسستگی خانواده و آسیب‌های ناشی از فرزندان طلاق را به همراه دارد.  

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان، گفت: خوشبختانه با افتتاح 17 مرکز مشاوره خانواده دادگستری استان در سال گذشته و توسعه کمی و کیفی این مراکز در کنار دادگاه‌های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های در معرض طلاق، شاهد کاهش 2 درصدی طلاق در استان کردستان بوده‌ایم.  

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال‌های گذشته آغاز شده و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد. 

اسدی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد و عنوان کرد: با ارجاع متقاضیان دعاوی خانواده به مراکز مشاوره برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری و تلاش در جهت افزایش حداکثری صلح و سازش در بین زوجین، این مراکز در جلوگیری از فروپاشی خانواده و تحکیم بنیان آن می‌توانند مهمترین نقش را داشته باشند.    

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.  

معاون دادگستری استان کردستان، بیان کرد: امیدواریم با ادامه این رویکرد و همراهی و مشارکت بیش از پیش نهادهای متولی بتوانیم شاهد ادامه این روند کاهشی طلاق در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد