Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:06:29 GMT

طرح جهش مسکن در قزوین هوشمندانه اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۱۷۸۷

طرح جهش مسکن در قزوین هوشمندانه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به ظرفیت استان قزوین در ساخت مسکن اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می توانیم اهداف مهمتری را دنبال کنیم.

استاندار قزوین افزود: بخشی از سهمیه را می توانیم به دستگاه ها اختصاص دهیم تا هزینه خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی گفت: مسکن در اقتصاد تاثیر بسزایی دارد و صنعت های مختلفی را رونق می دهد،اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز  به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می شود و موتور محرکه توسعه خواهد بود.

اعلایی افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه ساخت مسکن می توان منابع مالی را تامین کرد و تسهیلات دریافت نکرد،اما باید اراده جمعی این باشد که در اجرای طرح جهش مسکن در کشور اولین استان باشیم.

48

کد خبر 1574273

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم

سفیر ایران در بلاروس گفت: ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و قطعات خودروی تولیدشده در قزوین به بلاروس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علیرضا صانعی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در نشست با رئیس پارک علم و فناوری قزوین که در سالن جلسات شهید علی‌اعلا اسکندری‌نژاد برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین دارای مزیت‌های بسیاری است و در بسیاری از مباحث حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در صنایع شوینده و قطعات خودرو در حال حاضر از توانمندان کشور به حساب می‌آید و توانسته در این زمینه هم صادرات خوبی را رقم زند و در نهایت ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و قطعات خودروی تولیدشده در قزوین به بلاروس وجود دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با بیان اینکه وجود ۱۶ شهرک و شهر صنعتی در استان قزوین این استان را به یکی از قطب‌های صنعتی کشور تبدیل کرده است، گفت: باید به خوبی از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا علاوه بر ارتقا جایگاه و سطح استان قزوین در بین سایر استان‌های کشور نیازهای کشور به همت متخصصان این استان مرتفع شود.

صانعی ادامه داد: دیپلمات‌ها به منزله دیدبان‌های ایران اسلامی در سایر کشورها هستند و در همین راستا وظیفه اتصال نقاط قوت هر دو کشور نیز به عهده دیپلمات‌ها است که باید به بهترین نحو صورت پذیرد.

وی یادآور شد: در قدم نخست معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل پارک علم و فناوری قزوین می‌تواند سرآغاز فعالیت‌های بین سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با این مجموعه باشد و لازمه آن در اختیار قرار دادن فعالیت‌ها و زمینه‌های شغلی به این سفارت‌خانه است.

کد خبر 745602

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد