Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اینکه بگوییم نقطه ضعف ما دفاع است اینطور نیست.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*من همیشه گفتم ثبات مدیریتی به تیم‌های فوتبال خیلی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اینکه ما ثبات مدیریتی نداریم قطعا ثبات مربی و بازیکن هم زیر سوال می‌رود. الان همه قرارداد‌ها یک ساله شده و برای همین موضوع است. بازیکن نمی‌داند سال بعد مربی کیست و مدیر کیست و در باشگاه چه اتفاقی می‌افتد. این ثبات خیلی کمک می‌کند هم به من و هم به مدیرعامل و هم به بازیکن و این چیزی است که ما در فوتبال کم داریم و مختص به هیچ باشگاهی نیست و ما در فوتبال این را کم داریم.

*قطعا ما آنالیز کاملی از نقاط قوت و ضعف تیم پارسال خودمان داشتیم و اتفاقاتی که در چند بازی افتاده، نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. اینکه بگوییم نقطه ضعف ما دفاع است اینطور نیست. نقطه ضعف ما دفاع تیمی ماست. تیم ما باید یاد بگیرد با هم دفاع می‌کنیم و با هم حمله می‌کنیم. اینکه بگوییم یک دفاع یا خط دفاعی با دروازه بان اشتباه کرده که گل خوردیم اینطور نیست. وقتی یک تیم گل می‌خورد کل مجموعه اشتباه می‌کنند و منجر به موقعیت و گل می‌شود و ما کار کردیم و تمرکز بازیکنان را بالا بردیم که هرکسی روی کار خودش تمرکز کند هر کسی در فوتبال دنیا در مربیگری یک فلسفه دارد. با توجه به خواسته‌ای که باشگاه، تیم و بازیکنانی که می‌توانی جذب کنی و پتانسیلی که داری، باید یک سیستم برای بازی طراحی کنی. پارسال پنجره فولاد بسته بود و ما با همان پنجره بسته، با بازیکنانی که داشتیم و جمع کرده بودیم به موفقیت رسیدیم. نکته مهم این است که تیمی که دو سال به موفقیت رسیدند را به شرایط ایده آل برسانیم و به خودباوری برسند که می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

* هر تیم و هر باشگاه و مخصوصا باشگاه‌هایی که قهرمان می‌شوند، پاداشی برای همه در نظر می‌گیرند. شخص آقای ابراهیمی مدیرعامل کارخانه فولاد که نگاه ویژه‌ای به فواد خوزستان دارند، به اعضای تیم پاداشی دادند. زمانی که از فولاد رفتم، من خودم نه پیگیری کردم و نه چیزی؛ اما باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است و هیچ وقت طلبکار و شاکی ندارد و هیچ وقت حق کسی را ناحق نمی‌کند. وقتی آمدیم جلسه‌ای با آقای گرشاسبی و هیئت مدیره داشتیم و قرار شد پاداش بازیکنان هم پرداخت شود. بازیکنان نگرانی ندارند و تنها چیز این است که باید تلاش کنند برای موفقیت و در کنار آن مجموعه فولاد خوزستان قدردان آن‌ها خواهند بود.

*لیموچی خودشان فسخ کردند و به عنوان بازیکن آزاد آمدند و مشکلی برای ما ندارد. بازیکنی که ۲-۳ سال پیش قرارداد بستیم (بلبلی) گفت فسخ دارم، اما ارائه نکرد و بعد هم اعتراف کرد. همه این‌ها نشان می‌دهد ما کار درست را انجام دادیم و باشگاه فولاد و من این رویه را دارند که به چارچوب احترام بگذاریم. الان هم این بازیکن فسخ کرده و به فولاد آمده است. بیشتر بخوانید: تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر با درخشش مدافعان گلزن به استقلال و پرسپولیس و مهاجم صنعت نفت

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام لیگ برتر فولاد خوزستان فولادخوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال جواد نکونام لیگ برتر فولاد خوزستان فولادخوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان عصر امروز(چهارشنبه) طی دیداری دوستانه و درون خانوادگی مقابل فولادنوین به میدان رفت.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد در این بازی دوستانه و به خصوص از ابتدای نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را به زمین فرستاد تا بتواند بیشتر نسبت به توانایی‌های فنی آنها آگاهی پیدا کند و این نفرات را هم در شرایط مسابقه قرار بدهد.

در نهایت این بازی دوستانه و درون خانوادگی با برتری دو بر یک فولادنوین خاتمه یافت و محمد علی‌نژاد گل فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

فولادی‌ها برنامه‌‌های آماده‌سازی خود را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد؛ در این برنامه دو بازی دوستانه دیگر هم گنجانده شده که دیدار بعدی روز شنبه 11 فروردین با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی