Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار سال‌های بعد، تمام محور‌های اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در جریان سفر خود به استان زنجان، به تخصیص هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش حمل‌ونقل این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر آقای رئیس جمهور به استان، این اعتبار برای تکمیل راه‌های استان زنجان پیش‌بینی شده که به زودی تخصیص پیدا کرده و کار شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای پوشش کل راه‌های استان زنجان کافی نیست، اما بخش قابل توجهی از این راه‌ها را پوشش می‌دهد. در سال‌های آینده نیز اعتبار بیشتری را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم و ان شاءالله در دو تا سه سال آینده تمام گذرگاه‌ها و راه‌های استان زنجان تبدیل بزرگراه می‌شود.

قاسمی به بخش مسکن استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امروز در استان زنجان با توجه به مسکن روستایی در حال احداث توسط بنیاد مسکن، آنچه پیشتر عملیات اجرایی آن آغاز شده و آنچه امروز آغاز شد، بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب سهمیه استان از دو میلیون واحد مسکونی فاز اول نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و می‌توان گفت استان زنجان در این طرح پیشتاز بوده است.     بیشتر بخوانید: استفاده از توان داخلی در ساخت مسکن در اولویت قرار دارد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیرراه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیرراه و شهرسازی راه و شهرسازی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سال جاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سال جاری در این محور مهم استان باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در چهار سال اخیر ۵۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده است و همچنان تعداد ۳ کارگاه با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره کل در این مسیر هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه