Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:25:14 GMT

رفع خطر ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در کاشان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۳۳۳

رفع خطر ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در کاشان ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسین بساطی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادفات در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: یکی از مهمترین علل این تصادفات عدم توجه رانندگان به جلو است.

وی با بیان اینکه در سال جدید حدود ۲۷ درصد تصادفات در سطح شهرستان کاشان به دلیل عدم توجه به جلو بوده است، ابراز داشت: عدم رعایت حق تقدم، حرکت با دنده عقب و تغییر مسیر ناگهانی از جمله دیگر عوامل تصادفات و سوانح درون شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان یکی از مهمتری نراه‌های کاهش تصادفات را آموزش به خصوص در حوزه فرهنگ شهروندی دانست و تصریح کرد: همانطور که اعتقاد داریم پیشگیری مقدم بر درمان است می‌توان با ارائه آموزش‌های لازم به خصوص به شهروندان در مسیر کاهش تصادفات رانندگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های خوبی توسط نیروی انتظامی با همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های شهر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و جراید نیز با اطلاع رسانی صحیح و به موقع توانسته‌اند کمک خوبی به پلیس در این زمینه بکند.

سرهنگ بساطی از وجود ۲۴ نقطه حادثه خیز در سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: رفع خطر از این نقاط می‌تواند حجم تصادفات در سطح شهر کاشان را کاهش و امنیت بیشتری برای شهروندان کاشانی به همراه داشته باشد.

کشف ۴۵۰ میلیون ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام پلیس در مبارزه با کالای قاچاق افزود: با تلاش‌های انجام شده اخیراً انباری از لوازم آرایشی و بهداشتی در کاشان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش لوازم قاچاق کشف شده بیش از ۴۵۰ میلیون ریال است، گفت: در این انبار بیش از یک هزار و ۴۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

کد خبر 5355064

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز اصلاح نقاط حادثه خیز قاچاق کالا زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا گرگان استانداری هرمزگان شهیده فاطمه اسدی شیراز شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی محمدی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 745818

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر