Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@18:58:27 GMT

وجود ۳ نقطه حادثه‌خیز در خوانسار

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۶۸۳

وجود ۳ نقطه حادثه‌خیز در خوانسار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای رفع سه نقطه حادثه خیر شهرستان خوانسار، گفت: اصلاح هندسی قوس حادثه خیز محور شهرک صنعتی خوانسار یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حمید حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود سه نقطه حادثه خیر در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: سال گذشته بخشداری به منظور رفع نقطه حادثه خیر محور روستای رحمت آباد ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف کرد اما برای تکمیل این پروژه نیاز به ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه قوس شهرک صنعتی واقع در بزرگراه خوانسار گلپایگان به عنوان نقطه حادثه خیز در سه سال اخیر منجر به فوت پنج نفر و مصدومیت ۲۵ نفر شده است، افزود: سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان به منظور ایمن‌سازی محور از محل اعتبارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوانسار هزینه شده، برای اصلاح هندسی قوس و عملیات آسفالت به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار با بیان اینکه رفع نقطه حادثه خیز "دوشخراط" در محور خوانسار به دامنه نیاز به اجرای طرح زیرگذر است، تصریح کرد: برای اجرای پروژه زیرگذر پنج میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به منظور روشنایی محور خوانسار به دامنه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، و برای دو کیلومتر باقی مانده یک میلیارد تومان بودجه لازم است، گفت: در اجرای عملیات نصب نیوجرسی به منظور ایمن سازی پایه‌های محور نیاز به تخصیص پنج میلیارد تومان بودجه است.

حسامی با بیان اینکه در راستای توسعه راه روستایی، محور خوانسار- رحمت آباد- حاج گلا- دُر -تیکن زیر سازی آن به طول ۵.۵ کیلومتر انجام شده، افزود: روکش آسفالت آن پنج میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

کد خبر 536288

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار راهداری نقاط حادثه خيز تامين اعتبار چراغ های روشنایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان اعتبار نقطه حادثه حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت