Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز ۲۷ آبان ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های اراک، مشهد و آبادان آغاز شد.

صنعت نفت هم که در مسابقه گذشته خود با پیروزی خارج از خانه برابر نساجی مازندران سرانجام در لیگ بیست و یکم امتیاز گرفت، این هفته باید به مصاف تیم قلعه نویی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کامپوند بانوان ایران در فینال مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۳۵ بر ۲۲۹ شکست خورد و به مدال نقره این بازی‌ها دست یافت.

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در دیداری حساس به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. عملکرد داور این مسابقه با انتقاد لیونل مسی همراه شد.
نشریه مارکا ادعا کرده است که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تیم داوری این بازی را تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم کرده است.

فشار‌ها و انتقاد‌های فزاینده به رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به خاطر موافقتش با انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به سعودی‌ها باعث شد او در کمتر از ۱۸ ماه پس از تصدی این سمت، در آستانه کناره گیری قرار بگیرد.

با ادامه فشار‌ها روی سولشر، سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد، از زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از نامزد‌های جایگزینی او نام برده می‌شود؛ اما در این میان ممکن است همسر زیدان مانع از پیوستن این مربی فرانسوی به من یونایتد شود.

گزارش شده است که ورونیک زیدان، همسر زین الدین، تمایلی به زندگی در منچستر ندارد. او ترجیح می‌دهد زیدان مدت بیشتری از مربیگری فاصله بگیرد و در جای دیگری کار پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید 

از برتری ملی پوشان ایرانی در مقدماتی جام جهانی فوتبال تا رسانه‌ای شدن سرقت از ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادکست ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران با کسب ۲۰ مدال مختلف‌در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میزبانی چین قهرمان شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یین در چین آغاز شد و امروز (پنجشنبه - ۶ اردیبهشت) با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

ووشوکاران ایران که در روز نخست به ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز رسیده بودند، در روز دوم نیز به درخشش ادامه دادند و با کسب ۷ طلا و ۴ نقره دیگر، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

در مبارزه‌های بخش ساندا محسن محمدسیفی، سهیل موسوی، علی خورشیدی و محمدرضا ریگی ۴ مدال طلا گرفتند و در مسابقات بهش تالو هم زهرا کیانی، شاهین بنی‌طالبی و تیم دوئلین مردان (دو نفره شامل مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما) ۳ طلا در بخش تالو کسب کردند.

همچنین سهیلا منصوریان در ساندای بانوان و مصطفی حسن‌زاده به همراه زهرا جلیلی ۳ نقره کاروان ایران را به ارمغان آوردند.

بدین‌ترتیب کاروان ۱۴ نفره ووشو ایران در پایان مسابقات موفق به کسب ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شد و با کسب بیشترین مدال نسبت به سایر کشورها، به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یافت. چین با ۷ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دوم شد و ازبکستان با ۳ طلا، ۸ نقره و ۶ برنز در رده سوم ایستاد.

این مسابقات در حالی به اتمام رسید که تمامی ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند. فهرست مدال‌آوران ایران به شرح زیر است: 

مدال‌های طلا (ساندا):

صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم

شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم

سیدمعین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم

محسن محمدسیفی ۷۰ کیلوگرم

سیدسهیل موسوی ۷۵ کیلوگرم 

علی خورشیدی ۸۰ کیلوگرم 

محمدرضا ریگی ۸۵ کیلوگرم 

مدال‌های طلا (تالو):

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن

زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و چیانگ‌شو ( ۲ طلا)

هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن

شاهین بنی طالبی در فرم نان‌چوان

تیم دوئلین مردان (دو نفره) با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما

مدال‌های نقره (ساندا):

سهیلا منصوریان ۶۰ کیلوگرم

مدال‌های نقره (تالو):

مصطفی حسن‌زاده در فرم نان‌چوان

زهرا جلیلی در فرم دائو شو

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن

مدال‌های برنز (تالو)

زهرا جلیلی در فرم چانگ چوان و گون شو (۲ مدال)

هلیا اسدیان در فرم نان‌چوان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است