Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه در آئین بهره برداری محور زنجان به بیحار، گفت: هر کیلومتر جاده‌ای که در کشور ساخته می‌شود به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای بلافاصله به زیر ترافیک جاده‌ای می‌رود.

وی اظهار کرد: از آنجا که ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به مراکز استان‌ها دارای بار ترافیکی بیشتری هستند و طرح‌های راهسازی از ورودی شهرها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه بر مبنای قیمت روز حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه ۲ بانده کردن جاده زنجان – بیجار نیاز است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای پایان همه پروژه‌های ۲ بانده در استان زنجان ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خادمی با بیان اینکه طرح مسیر زنجان – دندی – تخت سلیمان نیز در حال حاضر در سه قطعه فعال است، ابراز کرد: این مهم وظیفه ماست چرا که مردم باید بتوانند تردد راحتی در مسیرهای ارتباطی داشته باشند.

وی به افتتاح ۴۷ کیلومتر از بانددوم جاده زنجان-بیجار و کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: امروز به صورت رسمی ۴۷ کیلومتر در ۲ محور مورد بهره برداری قرار گرفت که ۳۵ کیلومتر آن در جاده زنجان – بیجار و ۱۲ کیلومتر نیز از سلطانیه به خدابنده – کبودرآهنگ در استان همدان است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای احداث این جاده در استان زنجان پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و کل اعتبار هزینه شده برای ۲ جاده مذکور حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

خادمی گفت: از ایجرود تا شهرستان بیجار در استان کردستان ۱۲۴ کیلومتر است که از این میزان حدود ۴۰ کیلومتر در محدوده استان زنجان و ۲۵ کیلومتر نیز در کردستان باند دوم این مسیرها انجام شده و ۶۰ کیلومتر از پروژه دو بانده کردن جاده زنجان به بیجار باقی مانده که عملیات اجرایی ۳۰ کیلومتر از آن در استان زنجان و در استان کردستان نیز ۱۲ کیلومتر در دست اجرا است.

وی مطالبات پیمانکاران پروژه ۲ بانده کردن جاده‌های استان زنجان را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پروژه‌های زنجان – دندی – تخت سلیمان (شاخه غربی) و زنجان – بیجار (شاخه جنوبی) در قالب یک طرح تعریف شده‌اند که هر ۲ امسال ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای آنها در نظر گرفته می‌شود و با تزریق اعتبار این پروژه‌ها ظرف چهار یا پنج سال به پایان می رسند.

کد خبر 5355137

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت راهها وزارت راه و شهرسازی تردد وسایل نقلیه زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها کتاب و کتابخوانی گرگان شهیده فاطمه اسدی واکسن کرونا استانداری هرمزگان مدیریت بحران میلیارد ریال استان زنجان جاده زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین