Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، "رونی پراستیو یولیانتورو" در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود: این اولین سفر من به مشهد بود و امیدوارم طی این سفر روابط دوجانبه ما به ویژه بین اندونزی و خراسان رضوی ارتقا یابد.
وی ادامه داد: ما همکاری دوجانبه و چندجانبه بسیاری بین دو کشور و همچنین همکاری‌های مشترکی علیه موضوعات جرم و قاچاق با هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر اندونزی عنوان کرد: از لحاظ اقتصادی هم ایران و اندونزی با هم در موارد متعددی همکاری می‌کنند. نمونه آن موضوعاتی همچون موافقت‌نامه ترجیحی است.

یولیانتورو به نتایج سفرش اشاره و تصریح کرد: دیروز دیداری با رییس اتاق بازرگانی ایران و خراسان رضوی داشتم و ما یک جلسه تجاری برگزار کردیم که خیلی موفقیت آمیز بود و در آن موافقت کردیم که همکاری‌هایمان را بین تجار ایران، خراسان رضوی و اندونزی ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این دیدار از مرز بین ایران و ترکمنستان بازدید خواهم کرد، چراکه استان شما مرزهای راهبردی و مهمی با آن کشور دارد.

استاندار خراسان رضوی هم در این دیدار اظهار داشت: ما همه کمک‌ها را برای ارتقای روابط ایران و اندونزی فراهم خواهیم کرد.

یعقوبعلی نظری ابراز کرد: به واسطه حمایت‌های کشور اندونزی در مجامع بین المللی از ایران، از مواضع کشور متبوع شما قدردانی می‌کنیم.

وی به ظرفیت‌های بالقوه استان خراسان رضوی و مشهد اشاره کرد و گفت: چند ظرفیت خوب در مشهد مقدس علاوه بر ظرفیت‌های اقتصادی داریم. نخست بارگاه مطهر رضوی و دیگری ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری مثل آرامگاه فردوسی است. همچنین امکانات درمانی و پزشکی خوبی مثل بیمارستان رضوی در این شهر وجود دارد.

"رونی پراستیو یولیانتورو" سفیر جمهوری اندونزی در ایران به‌ اتفاق هیات همراه عصر ۲۵ آبان به‌ منظور رایزنی در خصوص توسعه همکاری‌ها در حوزه اقتصادی وارد مشهد شد.

در این سفر ۲ روزه حدود ۲۰ نفر از تجار و بازرگانان و اعضای سفارت اندونزی در تهران به‌ منظور آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت های اقتصادی استان خراسان‌ رضوی حضور دارند.

برچسب‌ها مشهد توسعه صادرات استانداری خراسان رضوی تجارت یعقوبعلی نظری اندونزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد توسعه صادرات استانداری خراسان رضوی مشهد توسعه صادرات استانداری خراسان رضوی تجارت یعقوبعلی نظری اندونزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد