Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح افزود: در مجموع در بخش آموزش‌ و پرورش در حوزه‌های آموزشی، ورزشی، کتابخانه ، نمازخانه و  تقویت امور پرورشی، از محل عمدتاً خیری و بخشی هم دولتی در این سال‌ها هزینه شد.

وی  با اشاره به دغدغه امام جمعه میبد در سال ۹۳ در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نسبت به دو نوبته شده برخی مدرسه ها افزود : از همان موقع ساخت هر سال۱۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت هر سال ۱۰ مدرسه با کمک خیران به طور کامل ساخته شد و تجهیزات از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز  مدارس تامین شد، اظهار کرد: با اختصاص ۱۰۰ درصد ۱۸ میلیارد تومان یک مجتمع آموزشی  نیز در سال ۹۷ احداث شد.

فرماندار میبد همچنین احداث چند موزه از جمله موزه فرهنگ، موزه علوم طبیعی و موزه جامع میبد و اولویت قرار گرفتن اردوگاه بنستان را از دیگر اقدام های انجام‌شده در حوزه آموزش‌ و پرورش نام برد و خاطرنشان کرد: اردوگاه بنستان به‌عنوان اردوگاه ملی با رویکرد آموزشی و گردشگری با نگاه خوب امام جمعه مرکز شهرستان با هزینه  ۱۳ میلیارد تومان در اولویت قرارگرفت.

فلاح از محسن موحدی فرد مدیرکل آموزش‌وپرورش و محمد رضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد برای توسعه فضا و فعالیت های آموزشی قدردانی کرد.

 محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم گفت: سال‌های اخیر با مدیریت امام جمعه ، فرماندار و با اولویت قرار گرفتن آموزش‌ و پرورش، افراد خیر دلگرم‌ تر و سرعت اجرای پروژه‌ها نیز مضاعف شد.

کارگر با بیان اینکه ۲ طرح هرسال ۱۰ مدرسه و هر کارخانه یک مدرسه در میبد شروع شد گفت: احداث ۶۰ مدرسه در قالب این طرح‌ها در شهرستان شروع که ۱۹ باب به آموزش‌ و پرورش تحویل شد و بقیه در دست احداث است.

وی افزود: مدرسه های  یاس سرام، غلامرضا زارعشاهی، مجتمع آموزی بارجین، کاشی ستاره، ارچین، گروه تولیدی تاپ سر و کاشی درسا سرام از جمله واحدهای آموزشی است که در این ۲  طرح در شهرستان میبد در دست ساخت است.

۲ هزار و ۵۶ نفر معلم در مقاطع مختلف تحصیلی عهده دار آموزش تعلیم و تربیت  ۲۲ هزار دانش آموز میبد در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد حسین فلاح خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد حسین فلاح خیرین مدرسه ساز میبد حسین فلاح خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت، درمان، دارویی و توانبخشی، مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی - اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

در همین حال، موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

کد خبر 6081773 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند