Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه عصر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت آب شرب شهر‌های تازه‌آباد و کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار ثلاث باباجانی و مدیران دستگاه‌های آب منطقه‌ای و آبفا برگزار شد؛ افزود: با توجه به شرایط خشکسالی یک سال اخیر و کاهش شدید منابع آبی استان، موضوع تامین آب شرب شهروندان اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فراهم کردن امکان بهره برداری از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه را گامی مهم برای تامین آب شرب پایدار این کلانشهر دانست و گفت: در این نشست مقرر شد عملیات تعمیر این خط انتقال از هفته آینده آغاز شود و طبق برنامه در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

فخری بیان داشت:: امیدواریم با پایان این عملیات و بالارفتن ظرفیت انتقال آب شرب به کرمانشاه، مشکل کمبود آب برخی محلات هم حل شود.

فخری همچنین عنوان کرد: در این نشست موضوع تامین آب شرب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آبفا با نصب فیلتر‌هایی نسبت به تصفیه بهتر آب این شهر اقدام کند و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات آب شرب شهرستان مذکور انجام شود.

گفتنی است: براساس برنامه‌ریزی‌های بلندمدت انجام شده سالانه حدود ۶۳ میلیون متر مکعب معادل ۲ هزار لیتر در ثانیه آب شرب کرمانشاه توسط سد گاوشان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تامین آب سدگاوشان آب شرب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد

عباس حقی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حاشیه بازدید از عملیات برفروبی و بازگشایی محور خلخال به پونل گفت: عملیات بازگشایی و برفروبی راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال آغاز شده است، با این وجود تا زمان بازگشایی کامل راه و همچنین ایمن سازی آن هرگونه تردد در این محور مسدود برای تمام خودرو‌ها همچنان ممنوع است.

او اظهار کرد: این عملیات با استفاده از چندین دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروب همچون بولدوزر، لودر و برف‌خور از صبح امروز هشتم فروردین ماه از سمت خلخال آغاز شده و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اضافه کرد: با تکمیل عملیات بازگشایی و برفروبی در هر ۲ حوزه استحفاظی خلخال و استان گیلان خبر آزاد شدن مسیر مسدود شده از برف و همچنین رفع ممنوعیت تردد این جاده ارتباطی از طریق رسانه‌های رسمی اعلام و تا زمان اعلام این خبر همچنان تردد خودرو‌ها در این مسیر مسدود ممنوع است.

جاده ارتباطی خلخال - پونل به طول ۸۰ کیلومتر از جمله مسیر‌های با مشخصات فنی راه فرعی درجه یک است که هر سال با نخستین بارش برف پاییزی بر روی خودرو‌ها مسدود شده و در برخی از سال‌ها تا پایان دومین ماه از بهار نیز همچنان مسدود می‌ماند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • انتقال۲۳۴۶نفر به مراکز درمانی توسط اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش