Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان  www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

مشکلات دریافت وام ازدواج
با اینکه کلی وقت از ابلاغ وام ازدواج ۱۴۰۰ می‌رسد، اما اکثر استان‌هایی که در سایت وام ازدواج هستند هیچ بانک آن‌ها تامین اعتبار نمی‌کند و ماه‌ها می‌گذرد و اکثر استان‌ها بانکی برای ارائه تسهیلات ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری کنید.

تاخیر در پرداخت وام ودیعه مسکن
سلام درباره تاخیر در پرداخت وام ودیعه مسکن گزارشی تهیه کنید.

گلایه از حقوق کم نگهبانان بانک
من نگهبان بانک دراستان خراسان هستم با توجه به سختی شغل حقوقمان مکفی نیست پیگیری کنید.

سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور
با سلام وب سایت ثبت نام تبدیل خودرو‌های بنزینی به گازسوز وزارت نفت از کار افتاده و کار نمی‌کند، با پشتیبانی هم تماس گرفتیم گفتند که این سامانه مختل شده و معلوم نیست چه زمانی راه اندازی شود، لطفا پیگیری کنید که زودتر راه اندازی شود. با تشکر و سپاس. سجادی

نصب نامناسب دکل مخابراتی

سلام بالای سر ما پشت بام یک آپارتمان مسکونی دکل همراه اول نصب کردند و از موقعی که این دکل نصب شده به خاطر قدرت باعث ایجاد سردرد در ما شده است و هر جا پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم لطفاً در صورت امکان این مورد را پیگیری کنید چرا دکل‌های همراه اول بدون اجازه همسایه‌ها و بدون رعایت فاصله مجاز از منازل مسکونی نصب می‌شوند که باعث ایجاد سرطان و هر بیماری دیگری می‌شود.

 

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های مردمی مشکلات مردم پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان در کنار بخشداران و دهیاران با تمام توان نسبت به رفع مشکلات مردم و آسیبهای موجود پیگیری، کنترل و نظارت لازم را داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، با تاکید بر اینکه نباید مردم در هیچ زمینه ای با مشکل مواجه شوند، اظهار داشت: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات رسانی به سیل‌زدگان با هیچگونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در زمینه کمک‌رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک‌رسانی تناسب وجود داشته باشد و بر اساس نیازهای مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.

وی از مدیران استانی خواست از ظرفیت حضور مسئولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.

کرمی با تاکید بر پایداری آب روستاها، بیان کرد: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند. دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر، عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر توزیع آرد به خصوص در بخش‌های روستایی بیان داشت: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندیهای روستاها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

کرمی بیان داشت: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی؛ بازگشایی راههایی که همچنان مسدود هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیرهای بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

استاندار سیستان و بلوچستان بر پایداری برق همه مناطق سیل‌زده تاکید و اضافه کرد: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم گردد.

وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن‌ آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان‌سازی به زودی آغاز شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت پروژه‌ها، گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندساهار و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی در پایان بیان کرد: بخشی از مشکلات، برطرف شده و با همکاری شهرداری تهران آب شهر کنارک تخلیه شده و بخشی از امکانات مورد نیاز نیز از برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد برای رفع آسیب‌ها و مشکلات به استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج
  • دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای تسهیل دریافت وام ازدواج و فرزندآوری