Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن ملت» برگزار می‌شود.

حسینی افزود: بسیج یک واقعیت است و شعار نیست، چون یک محصول فرهنگی است که بیش از چهل سال است مردم به عنوان عامل وحدت عمومی از آن بهره برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: بسیج ایجاد کننده امنیت پایدار مردمی بوده و خار چشم دشمنان است که نیروهایش در عرصه خدمت گذاری بی منت برای اعتلای جامعه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: پیروزی در دفاع مقدس، چیره شدن بر مشکلات در زمان حوادث طبیعی و انجام موفق طرح شهید سلیمانی همگی ناشی از حضور بسیج در کشورمان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تجلیل از بسیجیان دریادل در هفته بسیج وظیفه همگانی است و در هفته بسیج امسال در قالب ۴۵ سرفصل شاهد برگزاری هزار و ۸۷۵ ریز برنامه از ۲۸ آبان تا پنجم آذرماه خواهیم بود.

او اعلام کرد: برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی با مشارکت هزار و ۵۰۰ بسیجی جهادگر، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، آغاز به کار اردو‌های راهیان نور در کردستان و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله این برنامه هاست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  از هزینه کرد ۱۹۹ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اشتغال زایی طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ۳۳ طرح عمرانی در سطح استان عملیاتی شد و ۶۰۱ زندانی جرایم غیر عمد نیز از زندان‌های استان آزاد شدند.

حسینی افزود: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری با داوری ۷۵ طرح، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، برگزاری همایش علمای بسیجی اهل سنت و اهل تشیع، برگزاری اجتماع ۱۲ هزار نفری بسیجیان استان، نواختن زنگ بسیج در مدارس استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام هفته بسیج خواهد بود.

او اعلام کرد: ۴۴۹ هزار کردستانی در بسیج دارای پرونده هستند و در قالب گروه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در عرصه جنگ نرم به هر اندازه کنش کرانه عمل کنیم موفقیت‌های بیشتری کسب خواهیم کرد لذا در این راستا امیدواریم اصحاب رسانه به عنوان تولیدکنندگان و جریان سازان عرصه جنگ نرم به ایفای نقش ویژه بپردازند.

حسینی خاطرنشان کرد: رسانه خودش جریان ساز است، اما خودش دیده نمی‌شود و ما آمادگی داریم که در حوزه آموزش و برپایی کارگاه‌های تخصصی حامی رسانه‌های استان باشیم.

او با تقدیر از بازتاب گسترده رسانه‌ای مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی اظهار کرد: بسیج حقوقدانان استان کردستان با مشارکت صاحب نظران عرصه حقوق در حال پیگیری پرونده شهادت این بانوی شهیده هستند و از طریق پلیس اینترپل نیز مبحث دستگیری جنایتکاران این حادثه و دیگر حوادث ترور مردم را پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد: هم اکنون ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان با مشارکت بسیج در حال فعالیت هستند و همه افراد بالای ۱۲ سال استان را دعوت به واکسیناسیون می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود