Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرشته خوش نیت سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: با وجود اینکه تمامی مراکز بهداشتی و پایگاه تجمیعی خواف برای واکسیناسیون مردم فعال هستند، اما شهروندان استقبال مناسبی خصوصا برای تزریق دوز دوم واکسن نداشته اند.

او افزود: تاکنون حدود ۶۶ درصد از مردم هر دو دوز واکسن و ۸۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف ادامه داد: از کسانی که دوز اول واکسن را تزریق نموده اند، خواهشمندیم جهت تکمیل ایمنی سریعا برای دوز دوم مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید

دانش‌آموزان واکسن نزده هر ۳ روز باید تست کرونا بدهند

خوش نیت بیان کرد: امیدواریم مردم خواف از فرصت ایجاد شده استفاده نمایند و با شروع هوای سرد و گسترش بیماری آنفولانزا و همچنین پیک ششم کرونا سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند تا شاهد بحران جدی در شهرستان نباشیم.

او تصریح کرد:واکسن‌های آسترازنکا، برکت، سینوفارم و پاستوکووک در مرکز تجمیعی شهیدسلیمانی مستقر درتالارپامچال خواف موجود می‌باشد و هیچگونه کمبودی در این خصوص نداریم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف تاکید کرد: ساعت فعالیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا صبح ها۸ لغایت ۱۳وعصر‌ها ۱۷تا ۱۹:۳۰می‌باشد.

انتهای پیام/د. ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنفولانزا واکسیناسیون کرونا دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر
  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • سفر معاون راه آهن روسیه به کابل
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق