Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز دوم تعریض و بهسازی این جاده به طول ۴ کیلومتر از ماه جاری آغاز شده و نزدیک ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: فاز نخست تعریض و آسفالت جاده بین‌المللی حیدرآباد_ نقده به ارزش ٢٢٠ میلیارد ریال تابستان ١۴٠٠ به عنوان سریع‌ترین پروژه راهسازی آذربایجان‌غربی تکمیل و به بهر برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لو اضافه کرد: جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی همگام با تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در چند جبهه کاری بهسازی می‌شوند که جاده بین‌المللی حیدرآباد_نقده یکی از پروژه‌های شاخص در جنوب استان به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اتصال کریدور بزرگراهی غرب کشور به محور نقده – پیرانشهر – تمرچین، ایمن‌سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را از اهداف و مزیت‌های اجرای این طرح عنوان کرد.

حمزه لو با بیان اینکه این محور به طول ۱۴ کیلومتر مطالعات جامع و کامل ان توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته است، گفت: فاز نخست این طرح خاتمه یافته و فاز دوم به طول ۴ کیلومتر در دست اجراست.

جاده بین‌المللی حیدرآباد - نقده در جنوب آذربایجان‌غربی و در فاصله حدود ۶۰ کیلومتر از مرکز استان واقع شده است و یکی از محورهای پرتردد ترانزیتی است که توسعه آن لازمه پیشرفت مسیرهای ارتباطی آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

کد خبر 5355395

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی آذربایجان غربی راهسازی زلزله ویروس کرونا بوشهر هفته بسیج زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی شهیده فاطمه اسدی مدیریت بحران استانداری هرمزگان گرگان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد

با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی به استان سمنان به همراه برخی از اعضای هیات دولت، واحد سه و چهار گازی نیروگاه سمنان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شد.

۲ واحد گازی ۱۸۳ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۳۶۶ مگاوات در راستای مفاد ماده چهار قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مبنی بر احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه خود تامین، احداث پست ۶۳ تاریخانه دامغان با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر، احداث پست سیار عباس آباد به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، احداث خط میامی- عباس آباد به طول ۶۵ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی به میزان ۲۰۰ مگاولت آمپر از دیگر طرح‌هایی صنعت برق استان سمنان است که امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

همچنین در همین راستا و با دستور رئیس‌جمهور، نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۶ هزار و ۲۴۰ کیلووات در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

در حوزه صنعت آب نیز، طرح آبرسانی به گرمسار از ابتدای استان سمنان تا تصفیه‌خانه گرمسار افتتاح شد.

اجرای ۲۳ کیلومتر لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی‌متر با ظرفیت ۶۳۰ لیتر بر ثانیه برای تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی و صنعت شهرستان‌های گرمسار آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد سه کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ؛ احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای ایج؛ تامین آب آشامیدنی روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر و احداث مخزن هزار متر مکعبی راه‌بند مهدیشهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار