Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:59:16 GMT

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۷۰۷۴

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و این رقم تا روز دوشنبه هفته آینده به ۱۷ درجه خواهد رسید.

او کمینه دمای دیشب مشهد را ۳ درجه زیر صفر عنوان و افزود: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت به تدریج افزایش یافته و به بالای صفر می‌رسد که برای اواسط هفته آینده بین ۵ تا ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای امروز و فردا جوی پایدار در خراسان رضوی حاکم خواهد بود و طی این مدت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مشهد ادامه خواهد داشت.

آهنگرزاده بیان کرد: از روز یکشنبه هفته آینده افزایش ابرناکی همراه با احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه برای مناطق غربی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت هوا آب و هوا بارش پراکنده باران خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود