Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جابه جایی عبدالله ویسی با محسن عاشوری برای هدایت تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: ما یک کمیته برای ارزیابی کادر فنی، بازیکنان و حتی خود باشگاه داریم که در مورد موضوعات خاص تصمیم گیری می‌کند. این کمیته از پیشکسوتان مربیگری و داوری و همچنین افرادی در حوزه رسانه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نتایج سه هفته آخر، روند نتیجه گیری به گونه‌ای بود که این کمیته تشخیص داد محسن عاشوری نمی‌تواند در ادامه کار تیم را به خوبی هدایت کند و رای به خاتمه قرارداد او داد.

مدیرعامل باشگاه خیبرخرم‌آباد در مورد بازگشت عبدالله ویسی به این تیم عنوان کرد: ویسی اگر در خیبر مانده بود حتی فصل جاری را هم قرارداد داشت اما به هر حال چون قصد حضور در لیگ برتر را داشت به صورت توافقی جدا شد. با توجه به شناختی که ویسی از تیم داشت، مالک باشگاه دوباره با او مذاکره کرد و قرارداد جدیدی برای یک فصل بسته شد.

وی در مورد اینکه هدفگذاری باشگاه با عبدالله ویسی چیست، گفت: هدفگذاری کلی ما از ابتدای فصل صعود به لیگ برتر بوده و امیدواریم این اتفاق با عبدالله ویسی بیفتد. خوشبختانه بازیکنان خوبی را که در لیگ برتر یا لیگ یک با تجربه هستند، جذب کردیم. این ظرفیت و توانمندی در بازیکنان وجود دارد که با هدایت درست به لیگ برتر صعود کنیم. از زحمات و تلاش‌های محسن عاشوری تشکر می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم با تغییرات ایجاد شده و حمایت هیات مدیره، رضایت افکار عمومی و کسانی که دغدغه تیم را دارند، جلب کنیم.

اسدی پور در مورد شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و داوری‌ها اظهار داشت: در مورد این مسائل قائدتا باید کادر فنی یا کمیته ارزیابی نظر بدهد اما به هرحال در خصوص داوری باید از امکانات الکترونیکی و سیستم‌های هوشمند استفاده شود. نباید فقط نگاهمان این باشد که داوری ضعیف است. ما در بحث امکانات، ابزار و تجهیزات داوری ضعف داریم. دنیا به این سمت رفته است. بی انصافی است که همه مشکلات را به گردن داوران بیندازیم. همه ما باشگاه‌ها، سارمان لیگ و فدراسیون باید دست به دست هم بدهیم که این مشکلات برطرف شوند تا داوران در قضاوت‌های خودشان بهتر از گذشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عبدالله ویسی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان

خیبر خرم‌آباد به یکه‌تازی خود در لیگ دسته اول فوتبال ادامه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با 9 دیدار پیگیری شد که نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نفت و گاز گچساران 2 - شاهین بندرعامری صفر

داماش گیلانیان 2 - مس شهر بابک یک

خوشه طلایی ساوه صفر - خیبر خرم‌آباد یک

اکبرپور: سپاهان؟ در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم

نفت مسجدسلیمان 2 - شهر راز شیراز یک

مس کرمان 2 - آریو اسلامشهر صفر

پارس جنوبی جم یک - چادرملوی اردکان 2

مس سونگون ورزقان یک - استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) صفر

فجر سپاسی شیراز یک - دریا کاسپین بابل صفر

سایپا صفر - شهرداری آستارا یک

با این نتایج، خیبر خرم‌آباد با 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید و چادرملو با 54 امتیاز  در رتبه دوم جدول باقی ماند.  بعد از این دو تیم، فجر سپاسی با 51 و نفت مسجدسلیمان با 49 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)