Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: نیروهای بسیجی در زلزله در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  همچنین در بحران کرونا در کنار مدافعان سلامت به خوبی ایفای نقش کردند و خدمات بسیار خوبی ارایه دادند.

وی اظهار داشت: بسیج در حوزه سازندگی سرباز عمرانی کشور است و در محرومیت زدایی در کنار مردم محروم قرار قرار گرفته و در دفاع مقدس یک تکاور و یک تک ور و یک نیروی به تمام معنا تا دندان مسلح است ضمن اینکه در جنگ فرهنگی آماده و پا به کار و در حوزه رسانه با تشکیل گردان‌های سایبری، گردان های حوزه محور و پایگاه محور الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین راهبرد ۱۰ ساله بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب باگرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت : امسال چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال ۵۸ با تصویب سند اعتلای ۱۰ ساله که سال ۱۴۰۰ برشی یک ساله از سند ۱۰ساله خواهد بود، تقارن پیدا کرده است.

سرهنگ اکبری افزود: بر اساس سند ۱۰ساله که مورد تاکید قرار گرفته  چهار راهبرد در بسیج تعریف شده که ۲ راهبرد آن شامل تربیت هشت تا ۱۰میلیون بسیج انقلابی پای کار برای به دست گرفتن شاهراه های مسوولیتی مجموعه انقلاب که نتیجه حاصل زحمات ۴۲ سال مجموعه بسیج است، راهبرد پیش روندگی مجموعه بسیج در حوزه علمی، پژوهشی،  فرهنگی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی با رسالت حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی  است.

آمادگی بسیج برای کمک به پایداری امنیت

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: راهبرد سوم در بحث امنیت پایدار  است که امروز با توجه به تهدیداتی که ما به خاطر زندگی و سرحال بودن مجموعه انقلاب داریم بالاخره دشمنانی هم داریم، امروز این تهدیدات می‌طلبد که این راهبرد همیشگی مقابله با تهدیدات و به وجود آوردن فرصت دردل تهدید را ما به عنوان راهبرد  ببینیم.

او افزود: اعتلای گردان‌های امنیتی، اعتلای حوزه گشت محله محور، اعتلای حوزه کارهای امنیتی اطلاعاتی، اعتلای گردان های امام حسین(ع) و  راهبرد تعالی بخشی سازمانی است که کسی که می تواند کارهای بزرگ انجام دهد در مجموعه ساختار و سازمان بسیج در دل نواحی و ۱۵۰ حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت با تشریح حوزه سند اعتلاء، سند انتظار بسیج  یک رهیافت بزرگی دراین حوزه خواهیم داشت.

سرهنگ اکبری ادامه داد: همه مجموعه های راهبردی و  تاکتیکی و دیگر مسایل به عنوان سرآغاز هفته بسیج طرحی به نام حاج قاسم سلیمانی، کمافی السابق در حوزه کنترل بیماری منحوس کرونا است، اتفاق خواهد افتاد.

استمرار کمک های مومنانه برای کمک به مردم

او گفت:اجرای طرح کمک‌های مومنانه، تجلیل از بسیجیان نخبه، اجرای برنامه‌های حماسی در بحث زنده نگهداشتن یاد و نام خاطره شهدا با معرفی محلات و معرفی بزرگان، نخبگان، برترین های حوزه ورزش و مخترعین حوزه علمی و پژوهشی در بحث تولید فکر و انتقال اندیشه از بزرگترین برنامه‌های مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: برنامه شاخص ویژه ای همصدا با سراسر کشور در سوم آذرماه با حضور اقشار مختلف بسیج در صحن بقعه احمد بن اسحاق (ره) برگزار می شود.

او ادامه داد:  معرفی ساز و کار بسیج‌ در شهرستان، حضور در مجموعه های بسیج، پایگاه مقاومت، پایگاه محوری عمل کردن، مسیر محور، حضور در نماز جماعت، دیدار با امام جمعه، فضاسازی معنوی و روحیه افزایی شهرستان در قالب هفته بسیج با حضور همه مسوولان و دلسوبرنامه‌های ما خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: شعار هفته بسیج که در بطن سند ۱۰ ساله بیرون آمده این است که "بسیج پاره تن مردم است"  و این کلام مبارک ولایت  بر تایید صفحه سند اعتلا است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی بنياد مسكن انقلاب اسلامی مقاومت امام خمینی هفته بسیج قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی سرپل ذهاب دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی بنياد مسكن انقلاب اسلامی مقاومت امام خمینی هفته بسیج قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان هفته بسیج سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده سپاه فتح در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین سپاه قدس با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گفت: شهیدحجازی علاوه برمسئولیت درجبهه مقاومت حدود ۱۰ سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و همیشه در خدمت انقلاب بود. سردار مصطفی مثنوی افزود: شهید حجازی که در  همه دوران خدمت در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بود و او و  یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند امثال سید حسن نصرالله، سید رضی و... از جمله یاران او بودند و  جانفشانی کردند و شهید شدند. جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته اند، افزود: در عرصه های سخت و نیم سخت مقابله با شورش کردها، جریان تجزیه طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود ۱۰ سال در  سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است. سردار مثنوی با بیان اینکه با حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق او و محبوبیت او است، ادامه داد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش ‌ و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و  ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش های انسانی معنا شده است. وی اضافه کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه باریکه بوکمال در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت تاکید دارد و منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.  جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح ریزی، برنامه و  عملیات در این راستا قدم برمی‌دارند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب