Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می‌گرفتند خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می‌گرفتند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان غربی گفت: اخیراً با تلاش مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستانی مرکز استان یک باند کلاهبرداری شبکه‌ای شناسایی و منهدم شدند.

وی در تشریح شیوه کاری این باند کلاهبرداری گفت: اعضای باند مورد اشاره با ادعای دروغ ارتباط با دستگاه قضایی و قضات در ارومیه و تهران فعال بودند و افرادی را فریب و مبالغ کلان از آن‌ها کلاهبرداری کرده بودند که در این زمینه ۶ نفر دستگیر شده‌اند و تحقیقات مفصلی در دست اقدام هست.

عتباتی اضافه کرد: ادعای ارتباط و نفوذ در بین قضات ادعا‌های واهی و صرفاً به خاطر فرصت طلبی و کلاهبرداری است.

وی از شهروندان خواست کار خود را با روند قانونی پیگیری نمایند و در صورت مواجهه با افرادی که ادعای کذب ارتباط با مقامات و مسولین قضایی دارند بلافاصله حفاظت و اطلاعات دادگستری یا دادستان را مطلع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عتباتی دادگستری آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عتباتی دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روز چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ علی رزازی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰   با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهد بود.

این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی برای تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران  اجرا می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان