Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: نمایش دادگاه آبان در انگلیس، یکی از مسخره‌ترین اقدامات حکومت ظالم و جنایتکار بریتانیا است که به بهانه فتنه آبان ۹۸ و کشته و آسیب دیدن فتنه‌گران تشکیل شده و در آن اتهاماتی واهی علیه نظام اسلامی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص این اقدام باید اظهار داشت که دولت انگلیس جنایتکار در طول چند قرن دستش به خون مظلومان جهان به خصوص مردم ایران آغشته است و اگر کسی هم با محاکمه شود، این دولت و سران آنان است چرا که فقط این دولت در کارنامه خود ایجاد قحطی و نسل کشی ۶ میلیون نفر را دارد.

محمودی گفت: بهتر است که دولت انگلیس به جای فرافکنی‌، بدهی خود را به ملت ایران باز پس دهد چرا که انگلیس ۴۰۰ میلیون پوند معادل ۵۳۵ میلیون دلار بابت یک قرارداد به ایران بدهکار است و آنان هزار و ۵۰۰ دستگاه تانک و ۲۵۰ خودرو زرهی به ایران فروخته ولی با پیروزی انقلاب این قرارداد لغو شد و تاکنون پول آنها استرداد نشده است.

وی ادامه داد: این که یک مشت اراذل، نمایشی برپا کرده و به دفاع از فتنه انگیزان سال ۹۸ پرداختند، یک جنجال رسانه‌ای است و این انگلیس است که باید در یک دادگاه واقعی پاسخگوی رفتار زشت خود علیه مردم باشد.

محمودی تصریح کرد: ای کاش دستگاه قضائی عوامل داخلی فتنه ۹۸ را پای میز محاکمه می‌کشاند چرا که آن‌ها بودند که با تصمیمات غلط و و نادرست، احساسات مردم را به بازی گرفته و زمینه را برای آشوب فراهم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان علمی کشور گفت: ایشان به تولید علم و دانش بسیار تاکید داشتند چرا که در طول تاریخ، ایران به برخورداری از استعداد و خلاقیت شهره بوده اما با سیاست‌ها و تصمیمات غلط رژیم منحوس پهلوی در حوزه‌های مختلف علمی شاهد وابستگی فراوان شدیم.

وی افزود: امروز به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولان، قدم‌های مؤثری در کشور برداشته شده و امید است که مردم نیز شاهد خلاقیت بیشتر جوانان این مرز و بوم باشند نه این که به فرموده رهبر معظم انقلاب برخی با تشویق نخبگان به خروج از کشور، خیانت کنند.

محمودی با تسلیت شهادت جمعی از مدافعان امنیت در کرمان گفت: اشرار و باندهای مافیای مواد مخدر و عوامل استکبار همواره سعی دارند با ایجاد ناامنی و ترویج فساد، با ملت و انقلاب مبارزه کنند ولی شیردلان نیروی انتظامی و ارتش و سپاه در برابر این عناصر شرور سینه سپر کرده اند و از ملت و کشور خود دفاع می‌کنند.

برچسب‌ها انگلیس کرمان ورامین بریتانیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس کرمان ورامین انگلیس کرمان ورامین بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سیدمحمدحسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به‌ویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار داشت: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

وی افزود: سکوت خفت‌بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به‌ظاهر بی‌طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به‌خوبی ماهیت جریان‌های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار 15 خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار 15 خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن‌شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب‌الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه‌اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد.

محمودی در پایان سخنان خود از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه