Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می‌گرفتند خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می‌گرفتند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان غربی گفت: اخیراً با تلاش مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستانی مرکز استان یک باند کلاهبرداری شبکه‌ای شناسایی و منهدم شدند.

وی در تشریح شیوه کاری این باند کلاهبرداری گفت: اعضای باند مورد اشاره با ادعای دروغ ارتباط با دستگاه قضایی و قضات در ارومیه و تهران فعال بودند و افرادی را فریب و مبالغ کلان از آن‌ها کلاهبرداری کرده بودند که در این زمینه ۶ نفر دستگیر شده‌اند و تحقیقات مفصلی در دست اقدام هست.

عتباتی اضافه کرد: ادعای ارتباط و نفوذ در بین قضات ادعا‌های واهی و صرفاً به خاطر فرصت طلبی و کلاهبرداری است.

وی از شهروندان خواست کار خود را با روند قانونی پیگیری نمایند و در صورت مواجهه با افرادی که ادعای کذب ارتباط با مقامات و مسولین قضایی دارند بلافاصله حفاظت و اطلاعات دادگستری یا دادستان را مطلع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عتباتی دادگستری آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عتباتی دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است