Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تارنمای ورزشی روسیه در گزارشی نوشت: تیم های مختلفی در لیگ‌های اروپایی در حال بررسی شرایطی هستند که بازیکن ایرانی تیم زنیت را به خدمت بگیرند.

 صحبت‌های روز گذشته (پنجشنبه)مدیر ورزشی باشگاه لیون در خصوص انتقال آزمون به لیگ فرانسه موجب شد تا سایت ورزشی چمپیونات روسیه گزارشی درباره ۱۰ بازیکن گران‌قیمت روسیه که قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد در خروجی خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی که بخشی از آن مربوط به سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه است.

در این گزارش آمده که سردار آزمون گزینه اول بازار نقل و انتقالات فوتبال روسیه بوده و باشگاه لیون و چند باشگاه مطرح اروپایی دیگر در حال بررسی شرایط به خدمت‌گیری او هستند. همچنین در این گزارش آمده که لیون آماده است تا ستاره ایرانی را در تابستان به خدمت گرفته و آتالانتا نیز منتظر آغاز مذاکره با زنیت است.

چمپیونات همچنین با اشاره به برنامه آزمون برای ادامه فوتبال خود در اروپا نوشت: آزمون قراردادش را با زنیت تمدید نکرده و تصمیم دارد در تابستان، بدون پرداخت مبلغی به باشگاه زنیت بابت رضایتنامه، راهی تیمی دیگر شود.

سردار آزمون یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است که که نقش کلیدی در موفقیت شاگردان اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ایفا کرده است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت

در تصاویر مخابره شده واضح است که موشک‌های کروز هایپرسونیک زیرکن به اهداف خود اصابت کرده‎‌اند که محل اصابت آن قابل مشاهده است.

موشک هایپرسونیک زیرکُن

زیرکن موشک مدرنی است که با سرعتی ۹ برابر سرعت صوت به سمت هدف حرکت می‌کند و با برد ۱۰۰۰ کیلومتری می‌تواند به سلاحی مرگبار برای کشتی‌های نظامی روسیه تبدیل شود.

این موشک از مدرن‌ترین سلاح‌های زرادخانه روسیه است که چندی پیش به قابلیت شلیک از پرتابگر‌های متحرک نیز مجهز شده است.

زیرکن یکی از ۶ اسلحه استراتژیک روسیه است که ولادیمیر پوتین سال ۲۰۱۸ وعده پیوستن‌شان به ارتش آن کشور را داده بود.

موشک زیرکن در دسته موشک‌های کروز هایپرسونیک است که با استفاده از موتور اسکرم‌جت به سرعت هایپرسونیک دست پیدا می‌کند. اسکرم‌جت نامش را از «supersonic combustion ramjet» گرفته است که به توانایی احتراق موتور در سرعت‌های مافوق صوت اشاره دارد.

در سرعت‌های هایپرسونیک هوا با چنان فشار و سرعتی وارد موتور می‌شود که می‌توان فرایند احتراق در آن را به روشن کردن کبریت در گردباد تشبیه کرد.

در زرادخانه موشک‌های هایپرسونیک روسیه تا کنون فقط از موشک کینژال به صورت عملیاتی در جنگ اوکراین استفاده شده است و با ورود زیرکن کار دفاع برای اوکراینی‌ها دشوارتر خواهد شد.

روسیه در کنار چین از معدود کشور‌های دارای فناوری ساخت موشک‌های هایپرسونیک است.

منبع: خبرآنلاین

tags # روسیه سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود