Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو مجموعه جدید از فردا، 29 آبان 1400 از شبکه تماشا پخش می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، از 29 آبان ماه مجموعه باغ وحش که داستان آن درباره فعالیت یک گروه دانشمند در حیات وحش است از شبکه تماشا پخش می‌شود. این مجموعه برای اولین بار در سال 2015 میلادی در سطح جهانی عرضه شد و استقبال تماشاگران باعث شد که تا سه فصل ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانند از شنبه 29 آبان ساعت 23 این مجموعه را تماشا کرده و در روز بعد در ساعات 5 بامداد، 11 و 17 بازپخش آن را ملاحظه کنند.

مجموعه "پزشک دربار" روی آنتن تماشا
مجموعه پزشک دربار از تولیدات تلویزیونی کشور چین است و داستان آن درباره دختر نوجوانی است که با سختی‌های بسیار موفق می‌شود علوم پزشکی را فرا بگیرد. این مجموعه در سال 2016 میلادی تولید شده و "لی کوک لپ" کارگردانی آن را بر عهده دارد. علاقمندان به این مجموعه می‌توانند از شنبه 29 آبان ساعت 19 نظاره گر آن بوده و در روز بعد در ساعات 1 بامداد، 7 و 13 بیننده بازپخش این مجموعه باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تماشا 29 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • تفریح با چاشنی علم
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد