Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تهران حمایت جالبی را از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران انجام داده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری تهران در حمایت از زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران بنرهایی را با عنوان "دختر قهرمان" در خیابان‌های پایتخت نصب کرده است.

حمایت از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان در حالی صورت می‌گیرد که طی هفته گذشته فدراسیون فوتبال اردن طی نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا جنسیت این بانوی ملی پوش را مورد سوال قرار داده بود اما درخواستش مورد قبول قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 536408

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال بانوان شهرداري تهران زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم