Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@16:17:39 GMT

انگلیس برای همسویی با کاخ سفید خیز برداشت!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۹۵۶

انگلیس برای همسویی با کاخ سفید خیز برداشت!

هم زمان با افزایش اعتراضات ضد صهیونیستی در انگلیس، دولت این کشور قصد دارد تا در اقدامی همسو با کاخ سفید، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را گروهی تروریستی اعلام کند.

به گزارش برنا، منابع خبری روز جمعه به نقل از وزیر کشور انگلیس گزارش دادند که این سازمان بر اساس قانون مبارزه با تروریسم منع خواهد شد تا هر کس که از حماس حمایت کند، پرچم آن را برافراشته یا جلساتی برای این سازمان ترتیب دهد، قانون را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه تایمز نوشت، پریتی پتل، وزیر کشور انگلیس این تصمیم را در واشنگتن اعلام و هفته آینده به پارلمان ارائه خواهد کرد.  

وی که در واشنگتن به سر می برد، ادعا کرد که این اقدام "بر اساس طیف گسترده ای از اطلاعات و همچنین ارتباط این گروه با تروریسم است". پتل حماس را «اساساً و به شدت ضد یهودی» خواند و افزود که برای حفاظت از جامعه یهودی نیاز به ممنوعیت این جنبش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور مبارزه با تروریسم حماس قانون انگلیس واشنگتن تروریسم جامعه انگلیس کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر انقراض کارت‌های بانکی

  آن‌طور که مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته است: «در حال حاضر کارت‌های پنج بانک به پروژه کهربا متصل شده و مشتریان شبکه بانکی می‌توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌های پوز، بدون استفاده از رمز با کاربری آسان‌تر و امنیت بیشتری پرداخت‌های خود را انجام دهند.» آمارهای دقیقی درباره تعداد کارت‌های بانکی صادر شده در ایران وجود ندارد، چراکه به شکلی معمول این تعداد همچنان رو به افزایش است اما در یک فقره از آخرین آمارهای موجود منتشر شده توسط بانک مرکزی، تعداد کل کارت‌های صادره شبکه بانکی کشور در پایان سال ۱۴۰۱به بیش از۴۴۵ میلیون فقره رسیده است. با فرض جمعیت ۸۵ میلیون نفری کشور می‌توان گفت به‌طور میانگین به ازای هر‌فرد حداقل پنج کارت از سوی سیستم بانکی کشور صادر شده است. بانک‌های کشور پنج نوع کارت برداشت، اعتباری، هدیه و پول الکترونیک صادر می‌کنند که سهم کارت‌های برداشت بیش از دیگر کارت‌هاست. کارت‌های برداشت درواقع همان کارت‌های رایج عابربانک است که هر بانک برای برداشت پول از حساب برای هر‌فرد دارنده حساب بانکی صادر می‌کند. براساس این گزارش حدود دو سوم (۶۴ درصد) کارت‌های صادر شده بانک‌ها را کارت‌های برداشت تشکیل می‌دهد. تا پایان سال گذشته بیش از ۲۸۵ میلیون کارت برداشت از سوی بانک‌ها صادر شده است. کارت‌های خرید یا هدیه نیز با سهم ۳۴/۴ درصدی در جایگاه دوم و کارت‌های اعتباری نیز با سهم یک درصدی در جایگاه چهارم قرار دارد. کارت اعتباری نوعی کارت بانکی است که استفاده کنندگان خدمات یا خریداران کالا، بدون سپرده گذاری و تنها با میزان اعتبار ریالی از پیش تعیین شده از آن برای پرداخت صورت حساب خود استفاده می‌کنند. به بیان دیگر کارت‌های اعتباری نوعی وام غیر نقدی بوده که با اعتبار اختصاص داده شده از سوی بانک عامل،‌ فرد از آن استفاده کرده و در آینده و زمان مشخص شده اقدام به تسویه می‌کند. 

دیگر خبرها

  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • واکنش فرانسه، انگلیس و روسیه به حمله ایران به اسرائیل