Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:32:51 GMT

خطبه نماز جمعه باید صدای ملت در بیان مشکلات باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۹۰۶۸

خطبه نماز جمعه باید صدای ملت در بیان مشکلات باشد

امام جمعه موقت دلیجان گفت: شکاف طبقاتی بین مردم ومسولین توب درزمین دشمن انداختن است و یک آفت بزرگ برای نظام اسلامی است.مسول در نظام اسلامی باید مثل مردم عادی زندگی کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله نوروززاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلیجان گفت: هفته بسیج را در پیش رو داریم و بسیج تشکیلات نظامی فقط نیست بلکه یک فرهنگ بزرگ است باید این فرهنگ را قدر بدانیم و پاس بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه‌ای که اخیراً آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس منتشر کردند مبنی بر اینکه ایران نباید در بحث تشکیلات هسته‌ای و موشکی بیشتر از این پیشرفت کند، افزود: مسلماً این نوع بیانیه‌ها نتیجه معکوس دارد و این بیانیه را محکوم می‌کنیم و اظهار می‌کنیم ملت ایران در صحنه خواهد بود.

امام جمعه موقت دلیجان تصریح کرد: خطبه نماز جمعه باید صدای ملت در بیان مشکلات باشد متأسفانه برخی از مسئولان از فرهنگ ساده‌زیستی فاصله گرفتند و این یک معضل است که شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین را باعث شده است. فرهنگ اشرافی آفتی بزرگ برای نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوروززاده گفت: تلاش‌های دولت قابل تقدیراست اما روند انتصابات کند است. امیدواریم تلاش دولت در این عرصه شتاب بیشتری داشته باشد.

وی افزود: تفاوت قیمت در مغازه‌های مختلف قابل هضم و پذیرش نیست، بعضی از نانوایی‌ها کیفیت را رعایت نمی‌کنند انتظار داریم به این امور بیش از پیش رسیدگی شود.

کد خبر 5355640

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج دلیجان خطبه های نماز جمعه زلزله ویروس کرونا بوشهر هفته بسیج زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عکس استانها کتاب و کتابخوانی استانداری هرمزگان شهیده فاطمه اسدی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر آگاهی مردم در برابر نفوذ فرهنگ منحط غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ضروروت تبیین فلسفه حجاب در دین مبین اسلام به اقشار جامعه گفت: برای حفظِ ارزش های اصیل ایرانی - اسلامی و عزت و کرامت جامعه در جبهه فرهنگی، باید مواظب تهاجم و نفوذ فرهنگ منحط غرب باشیم.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • واکنش متفاوت زیباکلام به حضور صدیقی در نماز جمعه
  • واکنش متفاوت صادق زیباکلام به حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه
  • عباس عبدی: معنای بازگشت صدیقی به خطبه‌های نماز جمعه چه بود؟
  • انتقاد صریح عباس عبدی از بازگشت کاظم صدیقی به خطبه های نماز جمعه /ازاین تصویر دست بگیرید
  • تاکید بر آگاهی مردم در برابر نفوذ فرهنگ منحط غرب
  • نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟