Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در جریان دیدار دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس، بعد از به ثمر رسیدن سوپرگل عقیل کعبی، بلافاصله یک پنالتی برای پرسپولیس دست آمد که بر سر زدن آن پنالتی بحثی میان بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد.

ماجرا از این قرار بود که پس از اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس با وجود اینکه مهدی ترابی از طرف کادر فنی این تیم مامور زدن پنالتی شده بود اما عیسی آل‌کثیر اصرار داشت که خودش پنالتی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بحث تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت امید عالیشاه با میانجی‌گری و صحبت با آل‌کثیر، او را قانع کرد که ترابی گزینه مناسب تری برای ایستادن پشت ضربه پنالتی است.

پنالتی مهدی ترابی نیز تبدیل به گل شد تا پرسپولیس بلافاصله گلی که دریافت کرده بود را جبران کند. البته آل‌کثیر دقایقی بعد دروازه خالی را نتوانست باز کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!

به گزارش ورزش سه ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله سابق  فجر سپاسی و بادران در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. 
در واقع او و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس جایگزین نبیل باهویی و شهاب زاهدی شدند اما از نظر هواداران این خط حمله هنوز چیزی کم دارد.  

با توجه به سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا، پرسپولیس با یک مهاجم نوک در مسابقاتش به میدان می رود که طی بازی های اخیر عيسی آل کثیر بازیکن اصلی پست 9 بوده و دقایق ناچیزی به ابوالفضل بابایی با شماره 18 رسیده است. 

با این وجود همچنان زمزمه هایی درباره جذب مهاجم نوک خارجی در پرسپولیس مطرح است که اگر اینگونه شود همین دقایق کوتاه هم به او نخواهد رسید. 
با این حساب تصمیم اوسمار درباره مهاجم خارجی برای این بازیکن پرسپولیس بیشتر از هر بازیکن دیگری اهمیت دارد. 

پرسپولیس 9 بازی لیگ برتری و نهایتا 4 بازی در جام حذفی دارد اما هنوز اوسمار چیزی درباره اینکه حتما باید مهاجم خارجی جذب شود به باشگاه اعلام نکرده است. 

در عین حال گفته می شود اوسمار مهاجمی با قدرت سرزنی بالا می خواهد که ظاهرا در بازار فعلی و بازیکنان آزاد مهاجمی شاخص با این خصوصیت پیدا نمی شود.

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • دروازه خالی عجیبی که مهدی قایدی بیرون زد! +ویدئو
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳