Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل امام جمعه موقت اردبیل با انتقاد از تعلل در عملیاتی کردن مصوبه منطقه آزاد تجاری اردبیل از مسولان خواست به سرعت مقدمات اجرای این طرح را فراهم کنند.

حجت الاسلام فرج بهزاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اگر انسان ذره ای درک به خرج دهد قطعا گناه را ترک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید  فقط به فکر دنیا باشیم، خاطرنشان کرد: هر کس بزرگترین غم و غصه اش آخرت باشد خداوند امور دنیوی او را هم سامان می بخشد چنانچه فقط به فکر دنیا باشیم صفا و پاکی نمی ماند ما باید آخرت را برای خودمان هدف قرار دهیم این دنیا گذرگاه است ما باید به قرار گاه فکر کنیم.

امام جمعه موقت اردبیل با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای فاخری بودند که انقلاب اسلامی ارائه کرد، گفت: سردار سلیمانی حرکتی کرد که دنیا را به تلاطم واداشت و برخی از شهدای بزرگوار ما در سن کم معامله ای با خداوند کردند که باید با حسرت به آنها نگاه کنیم.

بهزاد بیان کرد: تقوای الهی فقط این نیست که انسان نماز و روزه اش  را به وقت به جا بیاورد و با هیچ چیز کار نداشته باشد بالاترین و بزرگترین عبادت و عابدترین فرد شخصی است که خیرخواه بندگان خدا باشد.

وی ادامه داد: اگر چند روزی فرصت و امکانات به دست مان افتاده است باید گرهی را باز کنیم بنابراین بالاترین تقوا این نیست که نماز بخوانیم و با هیچ چیزی کار نداشته باشیم بالاترین تقوا این است که خیرخواه مردم باشیم. اینکه به فکر بندگان خدا نباشیم.

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه هر کسی برای ما خیرخواه نیست، عنوان کرد: اگر از تریبون نماز جمعه حرفی گفته می شود تماما از باب خیرخواهی است در این جایگاه هدفمان این است که شادی و دلخوشی امت را ببینیم هر انسان با شرافتی وقتی می بیند یک انسان گرفتار شده است و می تواند گره او را باز کند اقدام به این کار می کند.

بهزاد تصریح کرد: ایمان برجسته نشانه رشد انسان است و یکی از معیارهای رشید بودن انسان تصمیم های شجاعانه است و یکی از مهم ترین شاخص های انسان رشید این است که با انحرافات و خرافات مبارزه کند.

امام جمعه موقت اردبیل اظهار کرد: منطقه آزاد استان چند وقتی است که به پشتوانه دوندگی های مسئولان و نمایندگان و نامه نگاری ها و پیگیری های نماینده محترم ولی فقیه در استان شامل استان اردبیل شده است اما استان ما چند وقتی است به خاطر اینکه از کجا شروع کنیم از این موضوع عقب مانده است.

بهزاد تاکید کرد: نمایندگان باید رشید بودن خود را نشان دهند بنده از عزیزان خواهش می کنم که با سرعت تصمیم بگیرند و کار را از جایی شروع کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آزاد تجاري نماز جمعه نمایندگان مجلس تقوای الهی امام جمعه موقت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است