Web Analytics Made Easy - Statcounter



امام جمعه اهواز گفت که رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: چند مانع سر راه اجرای عدالت قرار گرفته است؛ چرا در جامعه‌ی ما اجرای عدالت به شکل واقعی انجام نمی‌گیرد؟ اولین مورد خوی ستمگری بعضی قدرتمندان است که وقتی به قدرت می‌رسند مانع اجرای عدالت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین مورد روحیه‌ی ظلم‌پذیری توده‌ی مردم است، همان آتش به اختیاری که رهبری فرمودند اینجا به کار می‌آید که اگر دیدید مسئولی سوار ماشینی کذایی شده شما تذکر دهید، آقای مسئول بعد از ۴۲ سال انقلاب نمی‌تواند سفره‌های ما شاهانه باشد، ماشین‌های ما نباید کذایی باشد، اینکه بعضی‌ها ۶۰ و ۷۰ میلیون حقوق بگیرند را مردم نمی‌پسندند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با اجرایی شدن عدالت در جامعه عنوان کرد: الآن در راس دولت انقلابی رئیس‌جمهوری است که نشان داده هر کجا رفته فسادستیز بوده و قطعا در برنامه‌شان است اما طی یک و دو ماه نمیتوان کاری کرد چرا که بعضی‌ها هستند که به راحتی دست برنمی‌دارند اما اندک اندک انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اما ما مردم نیز بدون اینکه بخواهیم صحنه‌سازی داشته باشیم یا به خیابان بیاییم باید در میدان باشیم تذکر دهیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما به شما رای ندادیم که فلان مسئول ،داماد و فرزندت را سر کار بیاوری و بهره‌مند شوند؛ مسئول باید مثل مردم و بین آن‌ها زندگی کند؛ اگر ما بخواهیم عدالت اجرا شود لازمه‌ی آن مطالبه‌گری مردم است.

وی افزود: معنای مطالبه‌گری در خیابان‌ها ریختن نیست بلکه آنقدری تذکر دهیم که مسئول خاطی مستاصل شود و جرات تکرار نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تحلیل عملکرد دولت قبل بیان کرد: رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تغییر کرده، افزود: اما اکنون نگاه‌های دولت ۱۸۰ درجه تغییر کرده است و باید حداقل یک سال برای حصول نتیجه صبر کرد اما اندک اندک هم شاهد اتفافاتی هستیم.

موسوی‌فرد در تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت جدید گفت: در کمتر از چند ساعت شاهدیم که معاون اول و چند روز بعد رئیس جمهور به مناطق زلزله‌زده می‌آیند و دولت با روحیه‌ی جهادی در میدان است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند، مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه جوان و دانشگاهی ضروری است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را متذکر شد، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید و اقتصاد بوده است، که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال نیز موضوع اقتصادی و تولید را در کانون توجه قرار دادند و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند، اضافه کرد: نه‌تنها مسئولان، کارشناسان، کنشگران سیاسی و اقتصادی باید در زمینه تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت کنند بلکه لازم است اقشار مختلف مردم نیز با جدیت وارد صحنه شوند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد تا زمانی که ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست پیدا کنیم، نمی‌توانیم برسیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های اخیر با وجودی که شعار سال با محوریت اقتصاد بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ادامه داد: دلیل این موضوع چیزی جز این نیست که احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که موردنیاز باشد در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال جامه عمل می‌پوشد و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد سخت امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • انتقاد تند یک امام جمعه از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • فیلم| انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند