Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:59:51 GMT

«ورود ممنوع» به مسابقه کتابخوانی «پویا» وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۶۶۳

«ورود ممنوع» به مسابقه کتابخوانی «پویا» وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، دهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات علمی فرهنگی، از ابتدای آذرماه۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودکان بوده و در دهمین دوره، به سراغ کتاب «ورود ممنوع» رفته است. این کتاب نوشته‌ سولماز خواجه‌وند و با تصویرسازی غزاله بیگدلو است که از میانِ مجموعه بیست‌جلدیِ «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!» انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یک روز سرد زمستانی، وقتی اهالی باغچه تو چرت زمستانی بودند و حوصله‌شون حسابی سر رفته بود، خانم آفتابگردان ایستاد وسط باغچه. برگ‌هایش را شیپور کرد، گذاشت جلوی دهانش و گفت: 
آقایان، خانم‌ها، گیاهان عزیز! توجه توجه! آیا از خواب زمستانی رنج می‌برید؟ آیا حوصله‌تان سر رفته؟ آیا روزهای سرد و کوتاه زمستان به‌سختی می‌گذرد؟ آیا دنبال راهی برای گذران بقیه زمستان می‌گردید؟ مژده، مژده! سینما باغچه افتتاح شد!»

داستان‌های این مجموعه، با محوریت شخصیت‌های تربچه و پیازچه پیش می‌رود و تلاش دارد موضوعاتی مانند مسئولیت‌پذیری، شناخت توانایی‌ها، درک شباهت‌ها و تفاوت‌ها، رعایت قوانین و تلاش برای رسیدن به هدف را با زبان کودکانه و در قالب داستان بیان کند.

مجموعه داستان‌های «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!» که با محوریت، رعایت قوانین، تلاش برای رسیدن به هدف، و مقابله با ترس تدوین شده است، بیست عنوان دارد که «ورود ممنوع» یکی از عناوین آن است. 

این پویش از اول آذر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۸ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقه کتاب خوانی پویا کودکان ورود ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است