Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@15:51:21 GMT

جدیدترین آمار کرونا در کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۷۳۹

جدیدترین آمار کرونا در کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۳هزار و ۵۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند؛ کاهش آمار مبتلایان شناسایی شده درحالیست که متاسفانه آمار فوتیهای ناشی از این بیماری در کشور همچنان سه رقمی است. ناطقان:  از دیروز تا امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۵۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۱۶ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۷۳ هزار و ۹۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۸۵۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۷۷۱ هزار و ۳۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۷ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
منبع: ایسنا برچسب ها: کرونا ، ناطقان ، کشور ، امار ، بیماری ، فوریت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ناطقان کشور امار بیماری فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
  • جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه + فیلم | جزیره‌های شمال‌غرب دریاچه غرق آب شدند
  • تن هاخ: کاسمیرو یک فایتر است! مطمئنم وضعیت او بهتر خواهد شد
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس