Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@15:41:33 GMT

برگزاری دیدار پرسپولیس - صنعت نفت با حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۸۵۰

برگزاری دیدار پرسپولیس - صنعت نفت با حضور تماشاگران

به گزارش تسنیم، سید مجید صدری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز (شنبه) در وزارت ورزش نشست خیلی خوبی را برای بررسی پاره‌ای موضوعات و هماهنگی‌ها داشتیم که بسیار مثمر ثمر بود.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که اعلام کنیم چهارشنبه این هفته در بازی با صنعت نفت آبادان، بار دیگر هواداران پرشور پرسپولیس را در ورزشگاه در کنار تیم خواهیم دید و این بازی با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همچنین در این مسابقه برای اولین بار اجرای تبلیغات محیطی بازی خانگی پرسپولیس، توسط خود باشگاه انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و جزییات این موارد در روزهای آینده به اطلاع هواداران خواهد رسید.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان چهارشنبه 3 آذر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران آلومینیوم اراک زودتر از بازی با پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه خانگی خود را در دیدار مقابل استقلال تکمیل کردند و با وجود اینکه آبی پوشان هم هواداران خاص خود را داشتند، اما اراکی‌ها جو خوبی در استادیوم شکل دادند.

هواداران آلومینیوم با پرچم‌های بزرگی که این باشگاه دراختیارشان گذاشته بود و دودهای سبز و سفید رنگ، زیبایی خاصی به استادیوم امام خمینی (ره) اراک دادند و مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

تصاویر عقاب صحرایی و همچنین عقاب دم سفید دریایی که بزرگترین عقاب ایران شناخته می‌شود و هر دو در تالاب شهر اراک هستند، روی پرچم‌های سبز و مشکی رنگ آلومینیوم درج شده بود تا فضاسازی زیبایی روی سکوها شکل بگیرد.

آلومینیومی‌ها در شرایطی که امیدوار بودند مثل دیدار برابر پرسپولیس، بعد از مسابقه مقابل استقلال هم جشن بگیرند، پس از سوت پایان بازی شاگردان سید مجتبی حسینی را تشویق کردند و از عملکردشان رضایت داشتند.

عکس: میثم میرزایی

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)