Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ طبق اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ باشگاه‌هایی می‌توانند میزبان تماشاگران خود باشند که ورزشگاه‌ خانگی‌شان دارای گیت بلیت فروشی و عبور تماشاگر باشد.

همان گیت الکتریکی که چند سالی است سازمان لیگ از باشگاه‌های شهرستانی خواسته برای ورزشگاه‌ های خود تهیه کنند اما آنها گوش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط جدید باشگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند باید جوابگوی تماشاگران خود باشند.

باشگاه‌هایی مثل نساجی مازندران، نفت آبادان، فجر سپاسی، هوادار و... هنوز نتوانسته اند این مشکل را حل کنند.

هومن جعفری کد خبر: 1119047 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 60 میلیون جریمه شد

سه تیم لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی جریمه شدند.

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

*مسابقه تیم های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای  مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

*دیدار تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه 1942)نیز اجرا می شود. این رای قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • داستان نوبت‌بندی آب قنات‌؛ انضباط و قاعده ۳۰۰ ساله
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • اقدام غیرمنطقی و نامناسب دروازه‌بان استقلال زننده و برخلاف موازین شرعی بود | عبور از خطوط قرمزها را برنمی‌تابیم | حتما با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم
  • داستان نوبت‌بندی آب قنات‌های جاری کن | انضباط و قاعده‌ ۳۰۰ ساله