Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در طرح ملی نهضت مسکن دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پژمان نیک اقبالی در نشست شورای مسکن با اشاره به سیاست دولت در احداث سالانه یک میلیون مسکن گفت: شورای مسکن استان هر دو هفته یکبار تشکیل شود تا کار روتین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به طرح اقدام ملی مسکن در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: تعهد استان در این طرح  ۱۹۵۰ واحد است که ۱۰۰۰ واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث شود‌

وی با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی در شهر یاسوج گفت: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده و سایت جهاد را شروع خواهیم کرد،  در گچساران سایت خوبی بنیاد مسکن شروع کرده سایت دوم هم قرعه کشی شده و در دهدشت کارهای انجام شده است.

وی با اشاره به طرح ملی نهضت مسکن دولت سیزدهم گفت: تمام مسائل و پارامترهای طرح اقدام ملی مسکن در نهضت ملی مسکن خواهد بود و کسانی که قبلا ثبت نام کردند نگران نباشد و کارهای صورت گرفته در طرح جدید هم لحاظ خواهد  شد.

نیک‌‌اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ ثبت نام که دو هزار نفر حائز شرایط بودند، افزود: تاکنون  ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند و کار شروع شده است و نام  ۷۵۲ نفر در پروژه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است که هنوز به استان ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ هزار متر زمین برای اقدام ملی مسکن در  اختیار استان قرار دارد، گفت: ظرفیت استان در طرح جدید ۳ هزار و ۹۳۰ ظرفیت استان است که ۱۹ هزار و ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند‌، ضمن اینکه در یاسوج، باشت و سی‌سخت مشکل زمین داریم داریم بقیه شهرستان ها مشکلات کمتر است  و ظرفیت زمین‌های بنیادهای مستضعفان هم در اختیار قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تعهد استان برای سال اول ۱۰ هزار واحد است که در طی ۴ سال ۴۰ هزار واحد باید احداث شود و ظرفیت افزایش وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهضت مسکن کهگیلویه و بویراحمد اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی ثبت نام کردند نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مختار اندرخور افزود: این شهروند نیکوکار لبنانی که سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون است همه هزینه های ساخت یک مرکز بستر درمانی در شهر مارگون را برعهده گرفته است. وی با اشاره به اینکه میزان هزینه مورد نیاز مرکز بستر درمانی شهر مارگون هنوز برآورد نشده تاکید کرد: براساس توافق صورت گرفته با این خیر عملیات اجرایی ساخت این طرح پس از تحویل زمین آغاز می شود. فرماندار مارگون عنوان کرد: همه اقدام های مطالعاتی و طراحی نقشه برای ساخت این بستر درمانی تهیه شده و عملیات اجرایی آن به زودی در ۲ طبقه آغاز می شود. حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مرکز بستر درمانی۱۰ تا ۱۵ تختخوابی شهر مارگون اختصاص یافت. وی همچنین مستقر شدن پزشکان متخصص از جمله پزشک داخلی، زنان و دندان پزشک را از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم این شهرستان اعلام کرد. اندرخور عنوان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی شهر مارگون نیز در دولت سیزدهم با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید. فرماندار مارگون با اشاره به اینکه مردم شهرستان ۲۱ هزار نفری مارگون برای استفاده از امکانات درمانی فاصله ۶۰ کیلومتری شهر مارگون تا یاسوج را سفر می کنند ابرازامیدواری کرد: فراهم شدن زیرساخت های درمانی بتواند گامی برای تحقق رفاه و ارتقای سلامت شهروندان این شهرستان باشد. مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی