Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:13:33 GMT

بازی پرسپولیس - نفت آبادان با حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۳۱۸

سرپرست پرسپولیس اعلام کرد: بازی این تیم با صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سید مجید صدری، سرپرست پرسپولیس اعلام کرد بازی این تیم با صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و همچنین در این دیدار اجرای تبلیغات محیطی بازی خانگی، توسط باشگاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اطلاعات تکمیلی و جزئیات این موارد در روز‌های آینده به اطلاع هواداران خواهد رسید.

روز گذشته هم به صورت آزمایشی دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر برگزار شد.

برچسب ها: پرسپولیس ، صنعت نفت آبادان ، فوتبال باشگاهی ، فوتبال ایران ، تماشاگران فوتبال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان فوتبال باشگاهی فوتبال ایران تماشاگران فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر