Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، تا کنون ۵۶ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۱۶۲ نفر دُز اول، ۴۴ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۵۲ نفر دُز دوم و ۷۲۴ هزار و ۷۲۱ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۱ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۵۳۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۵۲ هزار و ۴۱۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شمار واکسن های تزریق شده کرونا وزارت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عمو عابدینی بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی در استانداری مازندران هدف اصلی طرح تحول آموزش عالی را ایجاد دانشگاه دانایی محور بیان کرد و گفت: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های دانشگاهی باید پیوست اشتغال داشته باشند ادامه داد: فارغ التحصیلی دانشجویان بیکار از جمله مسائل به شمار می‌رود.

عمو عابدینی با اظهار اینکه بر اساس طرح تحول آموزش عالی بورسیه شغلی استفاده صنایع و شرکت‌ها از کارورزان مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد: تجمیع واحدها دانشگاهی در کشور و کاهش تعدد مراکز دانشگاهی از دیگر اهداف طرح تحول به شمار می‌رود.

معاون وزیر علوم گفت: طبق برآوردهای مجامع جهانی شمار دانشگاه‌های کشور باید به ۵۰۰ واحد کاهش شود در حالی که اکنون ۲۱۶۰ واحد آموزش عالی در کشور فعالیت می‌کند.

وی توسعه نیافتگی نظام فرهنگی، ضعف همکاری‌های علمی بین‌المللی و ناکارآمدی را از عمده مشکلات فراروی آموزش عالی در طرح تحول بیان کرد.

نرخ ۶۰ درصدی بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی

استاندار مازندران نیز با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت میزان بیکاری این قشر در استان ۶۰ درصد است.

سید محمود حسینی‌پور با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی آن را راهی برای خروج از مشکلات کنونی دانشگاه بیان کرد و گفت: در این طرح باید از خواسته‌های صنفی و بخشی پرهیز و به خواسته‌های ملی توجه شود.

وی تاکید کرد شته‌های دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان متناسب با نیازهای جامعه نبوده و آمار بالای بیکاران نشانگر آن است در حالی که باید رشته‌های توسعه محور و متناسب با اقتصاد دریا دامپروری کشاورزی و غیر در استان ایجاد شود.

کد خبر 6081313

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم