Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی و جهادی است گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های جهادی در همه اقشار و محیط‌های تجمعی امکان‌پذیر است، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی اردوهای جهادی ماست و در شرایط و وضعیت سخت تلاش‌ها زیادی کردند که در نهایت به فیض شهادت نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی با بیان اینکه روحیه جهادی از ویژگی‌های مجاهدان فی سبیل الله است؛ گفت: بنی‌آدم آدم اعضای یکدیگرند» در جهاد مشخص می‌شود که جهادگران ما در میدان به آن عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده است، تصریح کرد: خودسازی و خدمت به مردم از ویژگی‌های گروه‌های جهادی است.

وی با اذعان به اینکه باید جهادی فکری، علمی، عقیدتی، جسمی و مالی داشته باشیم، گفت: جهاد حرکتی داوطلبانه و حق‌طلبانه است که به عنوان زکات می‌توانیم در عرصه‌های مختلف خدمت کنیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه زکات بدن‌ها و جان‌ها در هجرت است، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، ایستادگی صبر و استقامت در هجرت است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از مسئولان گروه‌های جهادی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه ما مأمور به سازندگی و خدمت هستیم و این تکلیفی است که اسلام بر دوش ما گذاشته است.

وی تصریح کرد: هر جا جهاد باشد مشکلات رخت بر می‌بندد و هر جامعه‌ای که فرهنگ آن با جهاد گره بخورد آن جامعه پیروز است.

سردار قاسمی عنوان کرد: هرجایی روحیه جهادی داشتیم و جهادی عمل کردیم پیروز شدیم و کجا این روحیه نبود به مقصد نرسیدیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در خصوص اقدامات استان در طرح کمک‌های مومنانه ادامه داد: پارسال خراسان جنوبی ۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌هایی بود که بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح کمک‌های مومنانه هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ها در استان خوب بوده است، تصریح کرد: ستاد رزمایش کمک‌های مومنانه بر محور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مرکز استان بهترین عملکرد را در سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه امسال هم این رزمایش ادامه دارد، افزود: در هفته بسیج ۱۱ هزار و ۹۰ بسته معیشتی، ۴۰۰ دست لباس و کفش ،۲۶۰ بسته لوازم ضروری زندگی ،۶۵ هدیه نقدی، ۵۳ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم و ۲۳ هزار و ۱۰۵ کیلوگرم گوشت توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین ۳ هزار و ۵۷۰ بسته بسته‌های بهداشتی ،۵۶۷ بسته خدمات دارویی و درمانی و ۵۲ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گفته وی بهسازی و مرمت ۴۲ واحد مسکونی محرومین و توزیع ۴ هزار و ۵۱۵ بسته لوازم‌التحریر و گوشی و تبلت از دیگر خدمات است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه هفته بسیج گروهای جهادی فرمانده سپاه انصار الرضا گروه های جهادی خراسان جنوبی سردار قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سمیه گلشاهی به خبرنگار ما گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۱۳۰ بسته معیشتی میان خانوار‌های زیر پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در نقاط شهری، روستایی و عشایری بخش الوار گرمسیری توزیع شد.

وی افزود: هر بسته شامل؛ برنج، روغن، سویا، ماکارونی، قند، چای، شکر، مرغ، لوبیا، عدس و نخود بود.

گلشاهی ادامه داد: ارزش هر بسته ۲۰ میلیون ریال و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این کار تخصیص که سوی خیرین تامین و پرداخت شده است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک می‌گوید: همچنین برای دختران ایتام نیز ۵۰ دست لباس، کفش و کیف به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و به ایتام ساکن شهر‌های حسینیه، بیدروبه و روستا‌های حومه اهدا شد.     

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت