Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور استاندار خراسان رضوی، عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد در حاشیه شهر آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد در یکی از مناطق کم برخوردار «شهرک شهید رجایی» آغاز شد.
استاندار خراسان رضوی در آغاز مراسم کلنگ‌زنی این طرح با قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی که زمین ساخت بیمارستان مذکور را در اختیار قرار داده است، اظهار کرد: تولیت محترم برای ارائه خدمات در همه ابعاد، حمایت‌های لازم را داشته و نسبت به حاشیه شهر مشهد همیشه نگرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و سرعت بخشی به عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد که در این راستا بارقه‌های امید خوبی در تعامل با وزراتخانه‌ها در راستای رفع مشکلات بودجه‌ای ساخت پروژه‌ها ایجاد شده است.
وی ابراز کرد: باید مشهد و استان خراسان رضوی در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی گسترده تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ این بیمارستان دارای ۲۴ اتاق عمل و در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با زیر بنای ۶۰ هزار متر مربع در قالب هشت بلوک در هشت طبقه ساخته خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد با هزینه‌ای بالغ بر هزار و دویست و چهل میلیارد تومان در مدت زمان چهار سال احداث خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یعقوبعلی نظری حاشیه شهر مشهد تولیت آستان قدس رضوی ساخت بیمارستان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد