Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@07:21:38 GMT

نقطه ضعف استقلال بی حوصلگی بازیکنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۲۳۲۹

نقطه ضعف استقلال بی حوصلگی بازیکنان است

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. مصاحبه ای با رضا رجبی پیشکسوت استقلال در رابطه با بازی استقلال و نساجی و شرایط تاکتیکی استقلال داشته ایم که می توانید در ادامه بخوانید.

بنده قبل از بازی ها هم تاکید داشتم و حتی در رسانه هم عرض کردم ما در بخش حمله مشکل داریم زیرا هافبک طراح نداریم و چقدر اصرار کردم و فریاد زدم که نباید فرشید اسماعیلی را از دست دهیم، بازیکنی که در شرایط سخت می‌توانست به استقلال کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوبازیکن خارجی استقلال هم در طول بازی توپ کم رسید و حتی در زمانی هم که پا به توپ شدند آن کارایی حرفه ایی گری که از این دو بازیکن یاد می شد را نداشتند.

بر روی یامگا فشار زیادی است، زیرا بازی اولش را خوب شروع کرده است، ولی در ادامه نتوانسته به شروع خوب خود ادامه دهد.

کادرفنی نیز تعویض هایش به طوری نبود که تیم احیا شود و روبه رشد بازی کند و جوان هایی به زمین بازی آمدند که نمی توانستند کارایی زیادی داشته باشند به نظر بنده نباید زیاد تغییر و تحول در تیم انجام می‌شد تا در نیمه دوم بازیکنان بتوانند در کنار هم بهتر بازی کنند.

عملکرد آقای آجورلو بعد از اتفاقات دوران آقای مددی خوب بود و حرف های خوبی زده شد و امیدوارم این حرف ها به عمل تبدیل شوند. 

مطمعن باشید با این شرایطی که استقلال بازی می‌کند و تیم هایی که مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند، استقلال نمی تواند لایه های دفاعی را باز کند و استقلال تمرینی هم برای بازی با تیم هایی که بسته بازی می کنند نداشته است. امیدوارم در آینده آقای مجیدی نقاط ضعف را پوشش دهد و بتواند سبک بازی تیم را ارتقا دهد و ترکیب تیم را به ۴_۲_۳_۱تغیر دهد تا بهتر بتواند از کل زمین استفاده کند.

بازیکنان خیلی بی حوصله بازی می‌کنند و این یکی از نقاط ضعف تیم استقلال است.

من خودم استقلالی هستم و به امید زنده هستم و نمی خواهم هواداران استقلال را نا امید کنم، اما اگر از لحاظ فنی در شکل تمرینات تیم و بازیکنان تغییری ایجاد نشود و آن شرح وظایف مشخص نشود بنده زیاد امیدوار نیستم و درآینده مساوی های زیادی خواهیم داشت، زیرا تیم ها یاد گرفته اند که چطور از استقلال امتیاز بگیرند.

در هرصورت آرزو دارم که این تغییرات انجام شود و به هافبک های ما وظایف خلاقانه داده شود و بتوانند پاس های روبه جلو بدهند و سرعت دفاع به حمله ما خیلی کم است و تیم ها تا حمله می‌کنند ما باید برای ضد حمله سریع برای توپ تصمیم بگیریم.

در هرصورت امیداورم تیم ما در بخش جلو روز به روز پیشرفت کند چیزی که من از اول فصل گفتم و هوادار امسال از استقلال یک قهرمانی طلبکار است و امیدوارم آقای مجیدی تیم را در تمرینات یکدست کند و فشردگی عبور از دفاع را زیاد تمرین کند و تمرینات گل زنی را در دستور کار قرار دهد و تغییر و تحول زیاد هم خیلی در بازیکنان جالب نیست و این ها باید باهم بازی کنند و هماهنگ شود تا به هماهنگی تاکتیکی برسند. در هرصورت امیداورم این فصل استقلال قهرمان شود و به موفقیت برسد.

هومن جعفری کد خبر: 1119078 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا فرشاد پیوس، درباره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس این هفته نمایش جالب توجهی داشت و به یک تیم با انگیزه و با شور و اشتیاق تبدیل شده که تشنه پیروزی است. با تغییراتی که اعمال شده، تیم نفس تازه‌ای گرفته و همین موضوع نیز باعث نتیجه‌گیری شده است. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و در پرسپولیس این موضوع بیشتر از بقیه تیم‌ها مشهود است.

فرشاد پیوس

وی افزود: پرسپولیس در خط دفاع و حمله به انسجام رسیده و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کنند. از طرفی هم، تیم بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهد با پرس بالا آن را پس می‌گیرد و بعد به سمت دروازه حریف یورش می‌برد. نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس در این هفته‌ها این است که این تیم به شدت تشنه گلزنی‌ است و بر خلاف تیم‌های که گل می‌زنند و دفاع می‌کنند، بعد از رسیدن به گل باز هم تلاش می‌کند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برساند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: شوکی که با عوض شدن سرمربی در پرسپولیس ایجاد شد خوشبختانه مثبت بود و معمولا این اتفاق همیشه رخ می‌دهد. اگر به فوتبال اروپا هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آ.اس رم هم با اخراج خوزه مورینیو و حضور دنیله دِروسی، نتایج خوب و جالب توجهی می‌گیرد.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی از شرایط موجود خسته شده بود و خواسته‌هایش انجام نمی‌شد و باید می‌رفت. بعد از جدایی او پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد. مهره‌های خوبی همچون عبدالکریم حسن،‌ اوستون اورنوف، عیسی‌ آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو جذب شدند و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شده است. تیم، نیمکت خوب و قوی دارد که این موضوع یکی از امتیازات مهم در مسیر قهرمانی‌ است.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ دست خواهد یافت یا خیر؟» عنوان کرد: تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و بدون اغراق پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و تیم از نظر ساختار دفاعی و تهاجمی در فرم ایده‌آلی قرار دارد. با توجه به شرایطی که من می‌بینم مسلما استقلال امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص حواشی ایجادشده و بیانیه‌نویسی استقلال در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس نیز عنوان کرد: این رفتارها دیگر منسوخ و زننده شده و حمله به پرسپولیس دیگر یه پروژه نخ‌نما است. مردم فوتبال را بیشتر از من و سایر دوستان می‌فهمند و آنالیز می‌کنند و فریب این جریانات را نمی‌خورند. هر تیمی که آرامش داشته باشد، مسلما به قهرمانی خواهد رسید. بیانیه نوشتن و این قبیل کارها در گذشته اثر داشت! اکنون فوتبال به‌روز شده است و دیگر مثل سابق نیست که با لشکرکشی قهرمان شوید!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس این هفته سرخ‌ها با سپاهان نیز افزود: سپاهان تیم شایسته و خوبی است. در این سال‌ها هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی گرفته است اما متاسفانه مربیان این تیم کارآمد نبودند و فقط جیب‌های خود را پر کردند و رفتند. اگر نگاه کنید تیم‌های که مربی خارجی آوردند نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند اما در آن‌سو می‌بینم مربیان جوانی مثل محرم نویدکیا و سعید دقیقی نتایج خوبی گرفته‌اند. بهتر است به مربیان ایرانی اعتماد شود زیرا آنها به شرایط آشنا و از همه مهم‌تر سرمایه فوتبال ما هستند. قطعا این بازی نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ دارد و کار برای پرسپولیس در این دیدار سخت خواهد بود. بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است. اما مطمئنم با توجه به شرایط، پرسپولیس برنده خواهد شد.

کد خبر 846308 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم