Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره یک شطرنج ایران در رقابت های تاتا استیل تا پایان دور نهم، ۵.۵ امتیازی شد.

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در رقابت های برق آسای تاتا استیل شرکت کرده است در دور اول این مسابقات مقابل سم شنکلند آمریکایی قرار گرفت و موفق شد به پیروزی دست یابد.

به گزارش طرفداری، ملی پوش شطرنج ایران که با ریتینگ برق آسا ۲۶۰۱ در این مسابقات حضور دارد در دور دوم مقابل نماینده هند شکست خورد و در دو سوم مقابل نماینده دیگر هند تن به تساوی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور چهارم این رقابت ها مقصودلو مقابل آرونیان قرار گرفت و توانست این شطرنج باز قدرتمند ارمنستانی را شکست دهد. آرونیان که با ریتینگ ۲۷۶۷ در این رقابت ها حاضر شده است،  قهرمانی رقابت های برق آسای جهانی را در کارنامه خود دارد.

ملی پوش شطرنج ایران در دور های پنجم، ششم و هفتم مقابل شطرنج بازان هندی به پیروزی رسید تا در پایان دور هفتم، صدرنشین این رقابت ها شود. در دور هشتم تاتا استیل مقصودلو به مصاف لی کو آنگ لیم رفت و از قهرمان آسیا شکست خورد. مقصودلو در دور نهم هم شکست خورد تا این شطرنج باز با ۵.۵ امتیاز در رده چهارم این رقابت ها بایستد.

مسابقات تاتا استیل که در هند پیگیری می شود تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. در این مسابقات ۱۰ شطرنج باز برای قهرمانی به مصاف رقبای خود می روند. ملی پوش شطرنج ایران باید برای افزایش جایگاه خود فردا در ۹ دور دیگر به مصاف حریفان برود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت ها شطرنج ایران تاتا استیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!