Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:04:38 GMT

۱۸۰۰ دانش‌آموز بنابی همچنان فاقد تبلت هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۲۸۱۶

۱۸۰۰ دانش‌آموز بنابی همچنان فاقد تبلت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،  حسین پارسامهر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب اظهار داشت: تعطیلی فیزیکی مدارس مسائل تربیتی را بیش از آموزش تحت الشعاع قرار داده است.

وی، با بیان اینکه اکثریت اولیای دانش آموزان و معلمان مدارس موافق بازگشایی مدارس هستند؛ افزود: تعطیلی حضوری مدارس در ۲۰ ماه گذشته مسائل تربیتی را بیش از آموزش تحت الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بناب با تأکید بر جایگاه علم و دانش در دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: مقاومت در مقابل بازگشایی حضوری مدارس در حالی که بقیه اجتماعات در جامعه برقرار است، قابل قبول نیست و تنها تعطیلی مدارس و مساجد چاره ساز نیست.

پارسامهر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خیرین شهرستان اذعان کرد: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز در شهرستان بناب فاقد گوشی و تبلت هستند که تهیه گوشی و تبلت این دانش آموزان ضروری است.

وی تأکید کرد: امیدواریم خیرین بزرگوار در این خصوص به یاری دانش آموزان بی بضاعت بشتابند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و در حال حاضر وضعیت رنگی این شهرستان از لحاظ کرونا طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان زرد است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان تبلت مدیر آموزش و پرورش بناب فارس تبریز وزارت بهداشت و درمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند