Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:00:41 GMT

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۰۹۸

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به پایین‌تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه‌ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، ترغیب کنند.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان بر لزوم اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها تاکید و تصریح کرد: در وضعیت رنگ بندی آبی و سطح بالای واکسیناسیون، با پرهیز از عادی سازی، نباید عرصه را برای مردم تنگ کنیم بلکه آنان بایستی با نشاط کامل به روند عادی زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دستور رئیس جمهوری مبنی بر لغو شدن محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و با تاکید بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان عمومی حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی افزود: در شهرستان‌هایی که بیش از ۹۰ درصد مردم واکسینه شده‌اند، می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق، تماشای مسابقات ورزشی را نیز مدیریت کرد.

استاندار گیلان، با اشاره به پایین‌تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه‌ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، ترغیب کنند.

عباسی، به واکسیناسیون حدود ۹۱ درصدی گیلانیان در دُز اول و بیش از ۷۵ درصد در دُز دوم اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران با بررسی دقیق روستاهایی که تحت پوشش صد درصدی واکسیناسیون قرارگرفته‌اند، این موضوع را به عنوان یک امتیاز اعلام کنند.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها و برخورد با شکل‌گیری اجتماعات در مناطق پرخطر، گفت: به محض دریافت گزارش روند افزایشی مبتلایان، مسئولان ستاد استانی با حضور در آن شهرستان، اقدامات مقابله‌ای را اجرا کنند تا موجب سرایت به دیگر مناطق نشود.

استاندار گیلان، به گردشگرپذیربودن گیلان و بستر فرصت‌های شغلی از مسیر حضور مسافران در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد که با برچیده شدن بیماری کرونا شاهد رونق فضای کسب و کار در این حوزه باشیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت توجه به روحیه و فرهنگ بسیجی تاکید کرد و متذکر شد: بسیج از نخستین روز تاسیس توسط امام راحل عظیم‌الشان(ره) تا امروز کارنامه درخشانی داشته است.

عباسی، به موفقیت بسیج در اقشار و نهادهای مختلف اشاره‌ و خاطرنشان کرد: بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و نیز پس از آن، با روحیه و فرهنگ بسیجی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در چارچوب نظام اسلامی و براساس منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول گروه واکسیناسیون دام‌های استان همدان گفت: واکسیناسیون آبله برای دام‌های سبک و تب مالت برای بره‌ها و بزغاله‌های ماده انجام می‌شود.

آقای روحانی افزود: ۱۰۶ واحد دامپروری و ۱۶ منطقه عشایری داریم که در کنار دامداری‌های صنعتی حدود ۳۰۰ هزار راس دام واکسن آبله دریافت می‌کنند و ۴۸ هزار راس بره و بزغاله ماده هم واکسن تب مالت دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان