Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:19:29 GMT

برگزاری همایش «میثاق با ولی» در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۱۶۰

برگزاری همایش «میثاق با ولی» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نشست صمیمانه فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، اقشار تخصصی بسیج، رؤسای محله‌های اسلامی، ائمه جماعات و رؤسای هیأت امنای مساجد با عنوان همایش «میثاق با ولی» امشب با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: این نشست صمیمانه با عنوان همایش «میثاق با ولی» در قالب قرارگاه پیامبر اکرم (ص) در طلیعه هفته بسیج سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مرادی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شده است در این همایش نماینده‌ای از اقشار مختلف به بیان مسائل و مشکلات موجود در محضر نماینده ولی فقیه در استان سمنان بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: بیان مشکلات و مسائل به‌منظور رفع مشکلات و موانع پیش رو انجام می‌شود تا در پایان این همایش اقشار مختلف بسیج از رهنمودهای راهگشای حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بهره‌مند شوند و در گام دوم انقلاب این رهنمودها پشتوانه‌ای در ادامه مسیر باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خمینی «ره»:
(ارتش یکی از ارکان کشور و پشتوانه ملت است، و وفاداری خود را ثابت کرده است)

۲۹ فروردین در حافظه ملت شریف ایران، یادآور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» در نامگذاری این روز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که حکایت از تدبیر حکیمانه و حمایت راهبردی و سرنوشت ساز آن پیر فرزانه دارد.

مجموعه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، به برکت تقویت ایمان، خودباوری، خود اتکایی، توانمندی‌های رزمی و دفاعی، تامین امنیت کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده، و با کسب تجارب درخشان در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی را در صیانت از تمامیت ارضی کشور ایفا نموده است.

اتحاد و انسجام و همگامی ارتش پر افتخار با دیگر مجموعه‌های نیرو‌های مسلح، در ۸ سال دفاع مقدس، و لبیک به منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و دفاع از حقوق ملت غیور ایران، و نیز انتقام از دشمنان این آب و خاک، در این روز‌ها شیرینی عملیات ظفرمندانه وعده صادق را برای ملت شریف ایران بیشتر نموده، که آوازه‌اش لرزه بر اندام دشمنان انداخته، و تصویری شکوهمند از عزم و اقتدار ایران اسلامی در چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.
اینجانب با پاسداشت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام، خصوصاً شهدای ارتش، این روز را به همه دلاور مردان ارتش بویژه لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان، و دیگر مجموعه‌های ارتش در استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سرافرازی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق