Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با صدور حکمی، سید وحید سعادت را به عنوان معاون امور سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری منصوب کرد.

سید امیرحسین مدنی ضمن تقدیر از خدمات منوچهر رزمجو در دوران تصدی این مسوولیت، سید وحید سعادت را به عنوان معاون جدید امور سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم صادره معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خطاب به سید وحید سعادت آمده است؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، در راستای تحقق اهداف و سیاست های دولت محترم موفق بوده و با انجام شرح وظایف قانونی، گام موثری در مسیر بهبود سطح کیفی زندگی روستاییان عزیز و ارتقاء شاخص های توسعه پایدار روستایی بردارید.

سید وحید سعادت، سابقه فعالیت به عنوان معاون طرح و برنامه بنیاد کرامت رضوی آستان قدس و معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه روستایی سرمایه گذاری مناطق محروم سعادت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا یکم حمیدرضا سعادت صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: عملیات وعده صادق حماسه غرور آفرین و نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارتش در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در دفاع از مرزهای سرزمینی نقش مؤثری داشته و امنیت آفرین بوده است.

ناخدا یکم سعادت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی نیرویی مؤمن، انقلابی و شجاع است، گفت: حرکت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف غرور آفرین است.

فرمانده ناوگان شمال با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و صلابت از سوی نیروی ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ضامن امنیت، اقتدار و آرامش مرزهای سرزمین است.

کد خبر 6080581

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران