Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@03:18:18 GMT

شهادت ۲ مأمور پلیس در درگیری با اشرار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۶۳۲

گروه حوادث: 2 مأمور نیروی انتظامی در دو حادثه جداگانه که روز پنج شنبه در شهرستان لنجان و زاهدان رخ داد، در جریان درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

به گزارش ایران، در نخستین حادثه که ساعت ۲ بامداد پنجشنبه گذشته رخ داد مأمور پلیس آگاهی ناجا که به‌همراه تیمی از مأموران برای دستگیری دو شرور مسلح به یکی از محله‌های شهرستان لنجان رفته بود در جریان درگیری مسلحانه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: به‌دنبال تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در محل با 2 نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه شدند و با رعایت تمامی جوانب برای دستگیری آنها اقدام کردند، بیان داشت: متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند بدون توجه به فرمان پلیس مبنی بر زمین گذاشتن سلاح‌ها و تسلیم شدن، با مأموران درگیر شدند که دراین درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به‌نام استواریکم «احسان نصیری» به‌شدت مجروح شد و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت اما در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو شرور دستگیر شدند.

ساعتی بعد نیز مأمور مجروح پلیس با وجود تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل شد. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان نیز در این درگیری مجروح شد و تحت مداوا قرار گرفت و متهم دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی شد.

شهادت مأمور یگان امدادی زاهدان

دومین حادثه صبح پنجشنبه در زاهدان رخ داد. در این حادثه راننده خودروی قاچاق سوخت وقتی با دستور ایست پلیس رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک با زیر گرفتن مأموران یگان امداد زاهدان باعث به شهادت رسیدن یکی از آنها شد. به‌گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان‌ و بلوچستان، روز پنجشنبه گروهبان یکم «محمدرضا نورآیین» و همکار همراه وی در حین انجام مأموریت در شهرستان زاهدان با خودروی حامل سوخت قاچاق رو‌به‌رو شدند و به راننده دستور ایست دادند اما راننده این خودرو با تخطی از فرمان پلیس به عمد مأموران انتظامی را زیر گرفت و با خودرو از روی آنها عبور کرد که در این اقدام وحشیانه یکی از دو مأمور پلیس دچار جراحت شدید شد و بلافاصله هر دو مأمور مجروح برای مداوا به بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان منتقل شدند.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: گروهبان یکم نورآیین با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان به‌ دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید. دیگر همکار همراه گروهبان‌یکم نورآیین که دچار مصدومیت شده بود درمان و حال عمومی وی رضایتبخش است و تلاش برای دستگیری راننده مذکور که متواری است، ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان شهادت مامور پلیس درگیری اشرار زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان شهرستان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک