Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امشب در آیین معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از عملکرد موفق اعضای ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان و تلاش کادر بهداشت و درمان تشکر کرده و امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون شاهد کاهش آمار ابتلا و ایجاد ثبات در وضع کرونایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن قدردانی از تلاش ۹ ماهه علی‌رضا شریفی‌‌نژاد در مسؤولیت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برای محمد حمیدی، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.‌

استاندار سمنان عنوان کرد: شریفی‌نژاد مدیری خوش‌فکر، صادق و سخت‌کوش بود که بنا به درخواست شخصی خودش با پایان مأموریت و انتقال وی به مجموعه وزارت نفت موافقت شد.‌

هاشمی گفت: در این جلسه، از زحمات شریفی‌نژاد، سرپرست قبلی معاونت هماهنگی امور عمرانی و بوربور، مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری قدردانی می‌کنم و آقایان حمیدی و اقوامی‌پناه، به‌عنوان مدیران جدید معرفی و منصوب می‌شوند.

وی بیان کرد: محمد حمیدی، سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان فرزند استان و از اهالی منطقه کالپوش در شهرستان میامی، برادر شهید رزمنده هشت سال دفاع مقدس و از کارکنان رسمی وزارت کشور است و مسؤولیت‌های مختلفی را در دوران خدمت خود در وزارت کشور به انجام رساند.‌

استاندار سمنان عنوان کرد: مسؤولیت‌های مختلفی همچون مدیر کنترل پروژه برج میلاد، سد کارون و کرخه، فرماندار، شهردار و مدیرکل دفاتر امور شهری، فنی و همچنین سرپرست معاونت استانداری و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بخشی از مسؤولیت‌ها و خدمات محمد حمیدی در اقصی نقاط کشور است.

هاشمی بیان کرد: اقوامی‌پناه، سرپرست جدید دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان نیز از نیروهای بومی استان و فردی با تجربه خوب در مجموعه‌های وزارت کشور و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و تاکنون مسؤولیت‌هایی همچون مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و همچنین مدیر تولید شرکت فروسیلیس و عضویت در هیأت‌ مدیره شرکت آب و فاضلاب استان و کارشناس ارشد اقتصاد را در کارنامه خود دارد.

علی‌رضا شریفی‌نژاد، سرپرست سابق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: هر جا که باشم، سرباز کشور و انقلاب بوده و برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهم کرد.‌

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات انجام‌شده، حاصل تلاش تیم و تک‌تک کارشناسان در حوزه معاونت عمرانی است، افزود: مدیران باید سند توسعه سازمان را با سند آمایش سرزمین و توسعه استان همراه کنند.‌

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز با بیان اینکه از اعتماد استاندار سمنان در سپردن این وظیفه سنگین به اینجانب تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: ۲۶ سال قبل، به مدت چند ماه در استانداری سمنان فعالیت داشته و سپس در مسؤولیت‌های مختلف در اقصی نقاط کشور انجام وظیفه کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه حوزه عمرانی استانداری سمنان را کاملاً به صورت کارشناسی می‌شناسم و بر آن اشرافیت دارم، افزود: مسائل عمرانی از حوزه اجتماعی جدا نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: اولویت‌های ما به‌عنوان مدیران حاکمیت، همان اولویت‌های دولت سیزدهم و شامل اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌بندی آن‌هاست.

حمیدی عنوان کرد: سمنان، استانی گسترده‌ای است و نیاز به نگاه ویژه، به‌خصوص در حوزه محرومیت‌زدایی دارد.

مجتبی بوربور، مدیرکل سابق دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان نیز اظهار کرد: بالغ‌بر یک سال، به‌عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری توفیق خدمت داشتم و لازم می‌دانم از همراهی و مساعدت تمامی مدیران ارشد استان نهایت سپاس و تشکر را ابراز کنم.

مجتبی اقوامی پناه، سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و همراهی تمامی مدیران و با حمایت استاندار سمنان در راستای تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم گام برداریم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان عملکرد تقدیر مدیریت استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی واکسیناسیون تکریم و معارفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان محمد حمیدی شریفی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • شهردار سی سخت معرفی شد