Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: امروز(۳۰ آبان ماه) تداوم آلودگی را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی دو روز آینده سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور فعال خواهد بود، اظهارکرد: امروز(۳۰ آبان ماه) بارندگی، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق در استان‌های خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، غرب خلیج فارس، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و زنجان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوشنبه (اول آذرماه) علاوه بر این مناطق، بارش به استان‌های کردستان، جنوب آذربایجانهای شرقی و غربی، مناطق جنوبی گیلان، مازندران، برخی مناطق یزد و شمال فارس کشیده خواهد شد. بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به صورت برف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: سه شنبه (۲ آذرماه) در شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی کشور، چهارشنبه (۳ آذرماه) در شمال شرق و سواحل دریای خزرو پنجشنبه (۴ آذرماه) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. غرب خلیج فارس نیز امروز (۳۰ آبان ماه) مواج حواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (اول آذرماه) ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌سه شنبه( ۲ آذرماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج قسمتی ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۰ آبان و اول آذرماه) بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با  دمای ۹  و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

کد خبر 638757 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران درجه سانتیگراد ۳۰ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود این سامانه همه شهرستان‌های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش‌ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

سارا حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و در کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه‌ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی بیان کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش‌های خفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده‌های روز‌های پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی عنوان کرد: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۱۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • ده‌بالا سفیدپوش شد/بنادک سادات رکورد بارش باران را زد
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان
  • پیش بینی بارش باران در ارتفاعات کرمان