Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:10:53 GMT

طرح ممنوعیت تردد شبانه و بین استانی برداشته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۶۵۸۴

طرح ممنوعیت تردد شبانه و بین استانی برداشته شد

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: باتوجه به دستور رئیس جمهور از شب گذشته طرح منع تردد شبانه برداشته شده است. بر اساس دستورالعمل وضعیت زرد ستاد کرونا تردد بین استانی توسط پلاک‌های غیر بومی نیز آزاد است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شرایط جوی مه آلود و بارانی رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، افزود: در شرایط جوی نامساعد و مه‌گرفتگی تعداد تصادفات افزایش می‌یابد و به دو برابر حد معمول خود در شرایط جوی مساعد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از تصادف زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو واقع در پل فرهنگیان خبر داد و گفت: به دلیل شرایط مه‌گرفتگی در ابتدای صبح روز گذشته این تصادف اتفاق افتاد که خوشبختانه این حادثه فوتی و یا مجروحی در بر نداشته است و تنها خسارات مادی وارد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح منع تردد شبانه کروناویروس پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

امید نسیمی در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان با بیان اینکه در ۱ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۰۵ تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱ میلیون و ۵۷۷ هزارو ۸۹۴ تردد ثبت شده بود افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۵۱ هزار و ۴۸۲ تردد در مبادی ورودی و ۸۸۴ هزار و ۱۲۳ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۷ درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۱۳ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در یک ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزو محور‌های پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۲۴ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس، ۱ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۵۸۰ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۷۵۸ هزارو ۲۱۳ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی در یک ماهه گذشته از ثبت ۱ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۴۷ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو، ۴۳ هزار و ۸۷۳ تردد در محور بران-قره آغاج و ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد نیز در محور هیر-سه راهی فاراب ثبت شده است.

او با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند