Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر جعفری معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان، مهلت ثبت نام فراخوان سال ۱۴۰۰ تا پایان ساعت اداری روز شنبه ششم آذرماه تمدید شد.

جعفری افزود:  با توجه به تکمیل برخی از ظرفیتها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند، نسبت به ویرایش پروفایل خود  و ثبت نهایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:  با توجه به اینکه فراخوان به هیچوجه  مجددا تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعتها موکول نکنند.

براساس این گزارش، فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۱۴۰۰ که از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ شروع شده بود، امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه به پایان می رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفری هیئت علمی وزارت علوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه ایران خودرو"با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است."

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

شرایط فروش:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد