Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الرای، به گزارش رسانه‌های محلی در تیراندازی‌های صبح امروز (یکشنبه) در فلسطین اشغالی، یک فلسطینی شهید  و چهار شهرک نشین زخمی شدند.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به محله‌های قدس اشغالی و تیراندازی یک جوان فلسطینی در منطقه باب السلسه، چهار نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیراندازی در نزدیکی باب السلسه، یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی، طی یک عملیات شهادت طلبانه از طرف یک فلسطینی  صورت گرفت. پس از این عملیات جوان فلسطینی عامل انجام این عملیات به دست اشغالگران صهیونیستی با ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی، عامل عملیات استشهادی در قدس اشغالی خود را به شکل یکی از روحانیون «اشکنازی» درآورده بود.

عظام الخطیب مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس و امور مسجدالاقصی درباره این عملیات توضیح داد: «اشغالگران پس از این عملیات در نزدیکی باب السلسه، دروازه‌های مسجدالاقصی را بستند و نیرو‌های زیادی را به قدس اشغالی فراخواند.»

 پس از این عملیات استشهادی، حازم قاسم، سخنگوی حماس در اظهاراتی گفت: «عملیات کماندویی در قدس اشغالی تا اخراج کامل اشغالگران ادامه خواهد داشت. قدس تسلیم اشغالگران نخواهد شد.»

وی افزود: «جوانان انقلابی فلسطین، تا آزادی سرزمینشان و باز پس گرفتن مقدساتشان به مبارزات قانونی و مشروع خود ادامه خواهند داد.»

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود در قدس از کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر ضربات چاقو و زخمی شدن پنج تن دیگر در حادثه تیراندازی در منطقه باب السلسله در قدس اشغالی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی مسجدالاقصی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند